Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Kan ik de dvb-c tuner van een 7025 ook in de 8000 bevestigen.

geven deze tuners ook hd kanalen door.

gaat gewoon de kaart in het cardslot van mijn dreambox ?

Geplaatst:

ja, past in de 8000. geen HD kanalen.

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Geplaatst:

Bestaan er dan twee versies van dvb-c tuner? Een voor HD en een voor SD. Ik dacht nl dat er maar dvb-c tuner betaat die ook HD kan doorgeven.

DM8000S, Visiosat G4, Sony 46inch

Geplaatst:

ik heb een "gewone" dvb-c tuner erin die ook in de 800 zit en kan er de HD zenders gewoon mee zien. Dus voor de 8000 cq 800 heb je geen 2 versies. Als je een passende tuner hebt heb je ook beeld op HD.

Vu duo2 met pli

Geplaatst:
Origineel bericht van: dream-on
ik heb een "gewone" dvb-c tuner erin die ook in de 800 zit en kan er de HD zenders gewoon mee zien. Dus voor de 8000 cq 800 heb je geen 2 versies. Als je een passende tuner hebt heb je ook beeld op HD.

als de kabelzenders niet gecodeerd zijn wink

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Geplaatst:
Origineel bericht van: digitaal kijker

als de kabelzenders niet gecodeerd zijn wink

Ze zijn wel gecodeerd maar een heb een full abbo op ziggo. smile

Vu duo2 met pli

Geplaatst:

ok,maar in belgie lukt dit niet met telenet,die koppellen hun kaart aan de ontvanger.

je hebt daar de boxkey en RSA key voor nodig. frown

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Geplaatst:

ik heb ook een dvb-c tuner in mijn 8000 maar heb na een netwerkscan geen HD zenders in mijn kanalenlijst. ik heb wel een ziggo HD abonnement. is er een speciale manier om deze in te lezen? ik heb het nu met 372.00 symbolrate 6875 en netwerk zoeken ja gedaan

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Geplaatst:

Volgens mij zie je de HD zender dan in SD.

Grts.
Geplaatst:
Origineel bericht van: mobieltje

Grts.

een tuner zal een HD zender nooit naar SD omzetten
lees hierboven ff goed en je ziet dat dream-on via Ziggo naar de HD zenders kijkt
dit is gewoon mogelijk met een standaard DVB-C tuner

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Geplaatst:
Origineel bericht van: hemertje
Origineel bericht van: mobieltje

Grts.

een tuner zal een HD zender nooit naar SD omzetten
lees hierboven ff goed en je ziet dat dream-on via Ziggo naar de HD zenders kijkt
dit is gewoon mogelijk met een standaard DVB-C tuner

Dat is correct.
En om het wat kracht bij te zetten: als ik naar zon HD zender ga springt mijn tv om naar 1080i dus wel degelijk HD.

Vu duo2 met pli

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen