Ga naar inhoud


Vantage 8000S Nieuwe firmware, of is deze uitontwikkeld ?


Gast Henri Aalten

Aanbevolen berichten

Gast Henri Aalten

Komt er nog een nieuwe firmware voor de Vanatage 8000 S,

of is deze uitontwikkeld.

 

Het laatste wat ik gezien heb is deze,

27.04.2009 EMU Version 02.49T-O

 

Of mis ik ergens iets ?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Was deze maar uitontwikkeld... smile

Op het Vantageforum staat 02.51 bèta er sinds 16 juni, die een of ander probleem moest oplossen die in 02.50 final zat (12 juni), maar ik zou het voorlopig bij 02.49 houden als ik u was.

 

Ik draai momenteel 02.51 en het is eigenlijk een stap achteruit i.p.v. vooruit. Vroeger altijd (weliswaar sporadisch) geluidsonderbrekingen gehad bij opnames, bij 02.51 stottert beeld en geluid soms, en m'n Vantage is via optische kabel met m'n receiver verbonden en ik had bij de meeste firmwareversies drop-outs in het geluid in radiomodus, telkens je naar een andere zender zapte. Het geluid naar de TV (via HDMI) was ok, maar uiteraard luister ik liever niet naar radio via tv.

Een tijdje geleden werd dit eindelijk opgelost, in 02.51 heb ik dit terug en m'n Duits is helaas niet sterk genoeg om daar openlijk in dat forum te zitten brabbelen.

Wat de emu-versie betreft, de receiver krijgt blijkbaar maar 1 van de 2 updates door. De abonnementsupdate wordt vaak vernieuwd, maar de managementupdate komt blijkbaar niet automatisch door. Ik heb m'n nieuwe smartcard sinds eind februari, en vorige maand is die ook eens uitgevallen. Na mijn eerste heractivatiepoging was het echter meteen in orde zonder tussenkomst van module of andere receiver.

Samsung UE55KS8000 - Philips 55PUS8848/12 - VU+ Duo 4K SE - Vantage HD8000S - M7 DSR8141 - M7 SAT801 - SAB Explorer CISC
Multytenne Twin - Triax 64/Triple LNB - TV Vlaanderen Basic+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henri Aalten

Amazor, je schrijft,

 

Wat de emu-versie betreft, de receiver krijgt blijkbaar maar 1 van de 2 updates door. De abonnementsupdate wordt vaak vernieuwd, maar de managementupdate komt blijkbaar niet automatisch door.

 

Is dit probleem nog niet opgelost ?

 

Als de Managementupdate niet doorkomt, sta ik binnenkort zeker weer bij mijn dealer ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben even benieuwd als jijzelf eerlijk gezegd. Ik baseer me enkel op wat ik hier en daar lees en zelf ervaren heb.

Het is inderdaad irritant, maar daarover kunnen we eigenlijk niet klagen bij Vantage, omdat die standaard geen MediaGuard-kaarten slikt en bijgevolg is er weinig bekend hierover. Met wat geluk wordt het misschien binnenkort via de emu-release notes vermeld, maar momenteel blijft het gissen.

Wel vervelend voor jou dat een heractivatie niet werkt, ik had na een minuut beeld na m'n eerste heractivatiepoging.

Samsung UE55KS8000 - Philips 55PUS8848/12 - VU+ Duo 4K SE - Vantage HD8000S - M7 DSR8141 - M7 SAT801 - SAB Explorer CISC
Multytenne Twin - Triax 64/Triple LNB - TV Vlaanderen Basic+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henri Aalten

Amazor ik draai hier nu ook de 02.51

Het heeft bij mij al 3 maanden goed gewerkt.

 

Hoelang zal ik moeten wachten voordat ik zeker weet, dat de kaart niet alleen de update krijgt maar ook de Managment ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henri Aalten

Wat de verbeteringen zijn, weet ik nog niet.

Tot nu toe nog geen problemen gehad.

Tot nu toe draait deze firmware probleemloos.

Ik hoop wel, dat alle update en ook de management update

goed doorkomen.

 

Hoevaak, wordt de management update gedaan, door Canal Digitaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...