Gast Royke79 Geplaatst: 29 juni 2009 Geplaatst: 29 juni 2009 Ik heb een DM800 met het laatste PLi image waarin ik mijn Synology DS109 gemount heb. Telekns als ik een DVD of ISO afspeel met of zonder ondertiteling en ik druk op de STOP knop blijft het beeld stilstaan en hangt de hele box. Ik krijg dan de box alleen nog maar aan de praat als ik de stroom erafhaal en er weer op zet. Zijn er meerdere mensen met dit probleem? en weet men of dit in de aankomende Pli Jade 3 image opgelost is?
hemertje Geplaatst: 29 juni 2009 Geplaatst: 29 juni 2009 plaats hier je crashlog eens die staat in /tmp of op je harde schijf DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Gast Royke79 Geplaatst: 30 juni 2009 Geplaatst: 30 juni 2009 Hemertje, hierbij de crashlogs. Ik weet zeker dat enigma2_crash_1244834766.log er eentje is waarbij de DVD player crashte op de ondertiteling. Alvast bedankt voor de hulp!! Crashlogs Dreambox.zip
John van Dreumel Geplaatst: 30 juni 2009 Geplaatst: 30 juni 2009 Ik heb jouw scenario hier even geprobeerd met een van de laatste beta's maar dat loopt "als de brandweer". Ik zou dus eerst upgraden naar de laatste versie en dan nogmaals proberen. Deze is onlangs gereleased. Overigens is mijn configuratie wellicht anders maar ook hier speel ik iso's en dvd's vanaf een mount. Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
Gast Royke79 Geplaatst: 30 juni 2009 Geplaatst: 30 juni 2009 Ik ga dit vanavond eens testen i.c.m. met met synology ds109. Ik hoop dat het werkt want daarvoor heb ik deze NAS!! Ik zal met resultaten morgen hier posten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen