tismij Geplaatst: 29 juni 2009 Geplaatst: 29 juni 2009 Na veel plezier met PLI jade wilde ik eens de nieuwe proberen (PLI jade3 dus) maar helaas veel problemen nu. Na flashen Jade3 bleef mijn dreambox met regelmaat hangen, weer teruggeflashed naar Jade1 maar helpt niet. Sinds ik dus voor het eerst Jade3 erop heb gezet blijft nu het probleem dat de hele db met regelmaat blijft hangen als ik Software Management kies (dan zie ik alleen Downloads staan en reageerd hij nergens meer op, de rest van de lijst verschijnt niet). Wel blijft netjes de TV op de achtergrond werken maar alleen uit en aanzetten zorgt dat ik de db weer kan bedienen. Soms lukt het wel gewoon om software management te starten maar meestal niet, snap er niks meer van. Iemand enig idee wat ik nog kan doen?
tismij Geplaatst: 29 juni 2009 Auteur Geplaatst: 29 juni 2009 even ter aanvulling, nu staat er weer Jade3 op en alles werkt perfect. Totdat ik naar Software Management ga (eerste keren geen probleem maar na nieuw menu en CCcam en skin en kanalenlijst is het ellende).... Hij bleef ook hangen op formateren van HDD maar die heb ik er vanmorgen uitgehaald om zeker te zijn dat hij daarop niet hangt. Het is nu ook de laatste versie van Jade3, die HDD problemen kwamen ms door de vorige versie Jade3.
Littlesat Geplaatst: 29 juni 2009 Geplaatst: 29 juni 2009 Hangt hij in het Software management scherm of hangt hij nadat je er geweest bent... Werk je met CCcam? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
tismij Geplaatst: 29 juni 2009 Auteur Geplaatst: 29 juni 2009 zodra ik Software Management klik, maar ik ben mogelijk iets op het spoor Mischien is het niet zo'n goed idee om blueline te gebruiken, ik test nu even enkele anderen want met de standaard PLI had ik net geen probleem. Edit: en jawel hoor, alle problemen lagen aan de blueline skin Gewoon weer x-line erop en alles werkt als een treintje. opgelost dus!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen