GreenPolo Geplaatst: 4 juli 2009 Geplaatst: 4 juli 2009 Ik krijg na update cccam niet meer werkend. Gedownload via menu, maar bij softcams krijg in : none Praatjes vullen geen gaatjes, maar PUR wel !!!!! Dream 800HD 13/19.2/23.5/28.2
Daveys Geplaatst: 4 juli 2009 Geplaatst: 4 juli 2009 Origineel bericht van: GreenPolo Ik krijg na update cccam niet meer werkend. Gedownload via menu, maar bij softcams krijg in : none Kijk eens bij "Plugins en Downloads" en klik dan op de rode knop (Verwijderen). Als ie daar staat bij "softcams" moet je 'm verwijderen. Daarna ga je weer terug en klik je op de groene knop "Installeren". Download daar weer "CCcam" en activeer 'm daarna weer. Bij mij was dit de truc. Ik hoop dat het werkt voor je. Groet, Dave VU+ Solo2 - WaveFrontier T90 - Spaun 4/1 SAR 411 WSG - Inverto Quad Black Ultra - Belden H125 - LG 60PM6700 - 13E-19.2E-23.5E-28.2E
GreenPolo Geplaatst: 4 juli 2009 Geplaatst: 4 juli 2009 Origineel bericht van: Daveys Kijk eens bij "Plugins en Downloads" en klik dan op de rode knop (Verwijderen). Als ie daar staat bij "softcams" moet je 'm verwijderen. Daarna ga je weer terug en klik je op de groene knop "Installeren". Download daar weer "CCcam" en activeer 'm daarna weer. Bij mij was dit de truc. Ik hoop dat het werkt voor je. Groet, Dave Dat had ik al 2x gedaan, ben nu met milosoft aan het experimenteren. Hierin zit ie ingebakken. Praatjes vullen geen gaatjes, maar PUR wel !!!!! Dream 800HD 13/19.2/23.5/28.2
Doerak Geplaatst: 4 juli 2009 Geplaatst: 4 juli 2009 Origineel bericht van: GreenPolo Ik krijg na update cccam niet meer werkend. Gedownload via menu, maar bij softcams krijg in : none Na het downloaden van een softcam blijft ie standaard op none staan, je moet hem nog wel ff selecteren. Maar ik denk dat je dat wel weet
Cobra Car Geplaatst: 4 juli 2009 Geplaatst: 4 juli 2009 Is het misschien mogelijk om zoals bij nabilosat de Multi cccam er in te bakken, zodat je gebruik kan maken met meerdere CCcam.cfg !! Is toch soms makkelijk.... Of is daar een plugin/emu voor gr marcel Groeten Max DM 8000 DM 600 Big visosat 5 lnb ( 28-23-19-13-9)
Littlesat Geplaatst: 4 juli 2009 Geplaatst: 4 juli 2009 Dit is vrij eenvoudig te doen met een ppanel. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Cobra Car Geplaatst: 4 juli 2009 Geplaatst: 4 juli 2009 welke Ppanel dan? Groeten Max DM 8000 DM 600 Big visosat 5 lnb ( 28-23-19-13-9)
iTiSi Geplaatst: 4 juli 2009 Geplaatst: 4 juli 2009 Loopt hier weer prima op één ding na... Tijdens het vooruit spoelen in een opname vanaf 16X gaat het beeld op zwart. Bij het achteruit spoelen is dat al bij elke snelheid. Met Jade2 en voorgaande releases bleef je wel beeld houden met terugspoelen en 16X+ vooruit. Iemand een idee hoe dit komt en of het op te lossen is?
iTiSi Geplaatst: 4 juli 2009 Geplaatst: 4 juli 2009 Oops, ik had gemist dat bovenstaande vraag al was gesteld in een ander topic. Het leek me echt een Jade3 probleem...
Vmax145 Geplaatst: 4 juli 2009 Geplaatst: 4 juli 2009 Origineel bericht van: GreenPolo Origineel bericht van: Daveys Kijk eens bij "Plugins en Downloads" en klik dan op de rode knop (Verwijderen). Als ie daar staat bij "softcams" moet je 'm verwijderen. Daarna ga je weer terug en klik je op de groene knop "Installeren". Download daar weer "CCcam" en activeer 'm daarna weer. Bij mij was dit de truc. Ik hoop dat het werkt voor je. Groet, Dave Dat had ik al 2x gedaan, ben nu met milosoft aan het experimenteren. Hierin zit ie ingebakken. het klopt, had eerst de softcam Cccam 2.1.1 werkend (dus geselecteerd) maar nu is hij net als bij de 500 niet meer te selecteren blijft dus op none staan,en ja ook na het verwijderen en opnieuw downloaden. gr.Vmax Toshiba 42WL67Z lcd ,DM800 openPLI ,DM500+ openPLI, kaart huh waarvoor?, Archsat DJ70 x 7 lnb's x Vantage 8-1
Vmax145 Geplaatst: 4 juli 2009 Geplaatst: 4 juli 2009 Origineel bericht van: Vmax145 Origineel bericht van: GreenPolo Origineel bericht van: Daveys Kijk eens bij "Plugins en Downloads" en klik dan op de rode knop (Verwijderen). Als ie daar staat bij "softcams" moet je 'm verwijderen. Daarna ga je weer terug en klik je op de groene knop "Installeren". Download daar weer "CCcam" en activeer 'm daarna weer. Bij mij was dit de truc. Ik hoop dat het werkt voor je. Groet, Dave Dat had ik al 2x gedaan, ben nu met milosoft aan het experimenteren. Hierin zit ie ingebakken. het klopt, had eerst de softcam Cccam 2.1.1 werkend (dus geselecteerd) maar nu is hij net als bij de 500 niet meer te selecteren blijft dus op none staan,en ja ook na het verwijderen en opnieuw downloaden. update maar na een paar keer een restart is hij wel weer te selecteren. gr.Vmax Toshiba 42WL67Z lcd ,DM800 openPLI ,DM500+ openPLI, kaart huh waarvoor?, Archsat DJ70 x 7 lnb's x Vantage 8-1
mifi Geplaatst: 5 juli 2009 Geplaatst: 5 juli 2009 Wat mis ik nu weer??? De Jade3 werkt prima op mijn 7025+, behalve dan dat ik opgenomen bestanden niet kan afspelen. Hij blijft zwart. Mis ik iets? (ik zal wel iets doms doen) m ---- Ach, ik blaat ook maar wat. Maar wel met plezier!
Littlesat Geplaatst: 5 juli 2009 Geplaatst: 5 juli 2009 Citaat: welke Ppanel dan? Dat zal je dan zelf moeten maken... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Haakneus Geplaatst: 6 juli 2009 Geplaatst: 6 juli 2009 Origineel bericht van: iTiSi Loopt hier weer prima op één ding na... Tijdens het vooruit spoelen in een opname vanaf 16X gaat het beeld op zwart. Bij het achteruit spoelen is dat al bij elke snelheid. Met Jade2 en voorgaande releases bleef je wel beeld houden met terugspoelen en 16X+ vooruit. Iemand een idee hoe dit komt en of het op te lossen is? Ik had hier in Jade2 ook al last van... VU+ Solo2. Tuner 1: Astra 23.5 Tuner 2: Astra 19.2+23,5+28,2+Hotbird
hemertje Geplaatst: 6 juli 2009 Auteur Geplaatst: 6 juli 2009 Origineel bericht van: Haakneus Origineel bericht van: iTiSi Loopt hier weer prima op één ding na... Tijdens het vooruit spoelen in een opname vanaf 16X gaat het beeld op zwart. Bij het achteruit spoelen is dat al bij elke snelheid. Met Jade2 en voorgaande releases bleef je wel beeld houden met terugspoelen en 16X+ vooruit. Iemand een idee hoe dit komt en of het op te lossen is? Ik had hier in Jade2 ook al last van... het hele spoelen moet je gewoon vergeten, dit werkt niet lekker in Enigma2 als alternatief kan je veel sneller skippen met de numerieke toesten, standaard zijn deze: terug: 1 - 4 - 7 vooruit: 3 - 6 - 9 in de setup kan je deze skiptijden aanpassen, deze zijn standaard ingesteld op ik meen 30sec - 60sec - 300sec DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen