Gast pieterg Geplaatst: 15 juli 2009 Geplaatst: 15 juli 2009 Origineel bericht van: Snoopy Hier gaat de teletekst ondertiteling met name op BBC erg vaak fout. Beeld loopt meteen helemaal vol met ondertitels en de DM800 reageert merkbaar trager op de afstandbediening. wanneer heb je voor het laatst een online update gedraaid? Dit is al een poosje gefixed inmiddels.
Reggie Geplaatst: 15 juli 2009 Geplaatst: 15 juli 2009 Heb hetzelfde probleem met de ondertiteling. Heb DM 8000 en laatste pli jade versie.
guppje29 Geplaatst: 15 juli 2009 Geplaatst: 15 juli 2009 jammer dat 2sub niet ondersteunt wordt door pli want dan werkt het perfect. DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C
Littlesat Geplaatst: 15 juli 2009 Geplaatst: 15 juli 2009 Met de laatste kale pli release heb je dit niet opgelost. Doe een online upgrade na installatie via software update en het is, zoals pieterg al zei, al veel beter met die ondertitels op de BBC... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gast Runnerstwo Geplaatst: 17 juli 2009 Geplaatst: 17 juli 2009 Ik vraag me af of de optie software update in het scherm plugins en downloads updates geeft van dreambox(enigma2)of van PLi Jade. Gisteren bleef de dreambox 800 "hangen" op de update. Na een half uur de stroom er maar even afgehaald.
Gast pieterg Geplaatst: 17 juli 2009 Geplaatst: 17 juli 2009 Origineel bericht van: Runnerstwo Ik vraag me af of de optie software update in het scherm plugins en downloads updates geeft van dreambox(enigma2)of van PLi Jade. ?? enigma2 is onderdeel van je PLi Jade image.
Gast Runnerstwo Geplaatst: 17 juli 2009 Geplaatst: 17 juli 2009 Wat ik bedoel welke software updates zijn dit die via het menu binnen te halen zijn?
Gast pieterg Geplaatst: 17 juli 2009 Geplaatst: 17 juli 2009 Origineel bericht van: Runnerstwo Wat ik bedoel welke software updates zijn dit die via het menu binnen te halen zijn? dat kunnen alle pakketten zijn waaruit de image is opgebouwd. Van bootloader of kernel of drivers tot enigma2, plugins, skins of picons.
MR_B Geplaatst: 17 juli 2009 Geplaatst: 17 juli 2009 Origineel bericht van: Littlesat Met de laatste kale pli release heb je dit niet opgelost. Doe een online upgrade na installatie via software update en het is, zoals pieterg al zei, al veel beter met die ondertitels op de BBC... Dus met jade3 voor een 800 moet je daarna weer een online upgrade doen? Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
Gast pieterg Geplaatst: 17 juli 2009 Geplaatst: 17 juli 2009 Origineel bericht van: MR_B Origineel bericht van: Littlesat Met de laatste kale pli release heb je dit niet opgelost. Doe een online upgrade na installatie via software update en het is, zoals pieterg al zei, al veel beter met die ondertitels op de BBC... Dus met jade3 voor een 800 moet je daarna weer een online upgrade doen? Sinds de jade3 release zijn er al weer vrij veel updates bijgekomen. En nee, we zetten niet elke keer een nieuwe nfi online.
robbo Geplaatst: 18 juli 2009 Geplaatst: 18 juli 2009 Ik krijg een crash als ik de startdirectory van de media player wil aanpassen in de settings. Ik heb net een software update gedaan omdat ik andere crashes kreeg. Die zijn nu opgelost. Ik heb de setting niet met de oude versie geprobeerd aan te passen dus ik weet niet of het daar werkte. Kep een DM8000 met een harde schijf. Probeer de harddisk de startdirectory te maken. Log bijgevoegd. enigma2_crash_1247905394.zip
jopiesat Geplaatst: 18 juli 2009 Geplaatst: 18 juli 2009 Wellicht is het toch handig binnenkort een nieuwe .nfi aan te maken. Toen ik mijn 7025+ bijwerkte via ipkg update / ipkg upgrade kreeg ik een melding dat er te weinig ruimte was, en hing de box. Kon nog wel een reboot commando geven. Daarna weer een ipkg update / upgrade en toen ging alles wel vlekkeloos en liep de upgrade gewoon door.
robkds Geplaatst: 18 juli 2009 Geplaatst: 18 juli 2009 Kan ik ergens een lijstje vinden met updates sinds het Jade3 nfi-package en een verwijzing naar een changelog van die modules? Mag ook Engels of Duits, maar dan weet ik in ieder geval wat er veranderd is. Vanmorgen heb ik de online update uitgevoerd (ik had de kale Jade3 op mijn DM800) maar wat er nu veranderd is weet ik niet. Enneh... PLI-team, keep up the good work
Gast Strandbal Geplaatst: 18 juli 2009 Geplaatst: 18 juli 2009 Ik heb sinds gisteren op mijn nieuwe DM8000 Pli gezet, maar klopt het dat het blauwe verlichting van de aanknop/uitknop niet brandt standaard met deze Image ?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen