Eduard07 Geplaatst: 29 juni 2009 Geplaatst: 29 juni 2009 Zijn er nog meer die momenteel alleen MTV-NL gecodeerd ontvangen in het Familiepakket? Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Elwin Geplaatst: 30 juni 2009 Geplaatst: 30 juni 2009 Bij mij duurt het soms wel lang voordat ik beeld heb, maar hij doet het hier prima.
Ferr Geplaatst: 30 juni 2009 Geplaatst: 30 juni 2009 hier hetzelfde.. weer een storing... vorige week ofzo ook al.. DISCLAIMER: All statements, events, names and numbers mentioned in this message are fictional. Any resemblance to reality is coincidental and unintended.
Eduard07 Geplaatst: 30 juni 2009 Auteur Geplaatst: 30 juni 2009 Origineel bericht van: Ferr hier hetzelfde.. weer een storing... vorige week ofzo ook al.. Maar niet op alle CDS-kaarten, en dat vind ik zo vreemd. Bedankt trouwens dat je even bevestigt dat het niet alleen aan mij ligt. "Lag", trouwens, want het kanaal gaat inmiddels weer open. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen