jeanros Geplaatst: 29 juni 2009 Geplaatst: 29 juni 2009 Hallo medestanders, ik heb een probleem met mijn 3 maanden oude dm8000. Hierin heb ik een slimline slot in dvd speler geplaatst nl. de Samsung DVD Slim Slot-In SATA | SN-T083A/BEBE. Deze heb ik in het begin geprobeerd en toen speelde hij dacht ik gewoon dvd,s af. Nu kreeg ik vorige week een audio cd en wilde die afspelen nu krijg ik de melding "geen bestand om af te spelen op de dm8000. Ik dacht misschien cd niet goed dus andere geprobeerd hetzelfde. Toen nog maar eens dvd geprobeerd weer hetzelfde. Wat hij wel afspeelde was een zelf gebrande, op de computer,dvd. Weet weet wat hier het probleem kan zijn. Ik hoor graag.
Zatter Geplaatst: 1 juli 2009 Geplaatst: 1 juli 2009 Dat van de CD kan veroorzaakt worden al er een gedeelte opstaat voor PC of MAC en dat herkent de Dreambox niet. DVD zou weer enigszins moeten functioneren sinds de nieuwe Gemini 4.3 die zelf gebruik. DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen