Ga naar inhoud

[Satelliet] Cartoon Network/TCM en Boomerang zijn per 1 juli Weg

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Volgens een andere nederlandse Betrouwbare site verdwijnen per 1 july cartoon network TMC en boomerang bij CDS en TVV.

Het wordt steeds gekker bij die club.

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C

• Reacties 197
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Als het waar is wederom weer een extra reden om naar de kabel te gaan.

Even afwachten wat ze met de NPO HD kanalen van plan zijn.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box  / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage

Geplaatst:

Ik geloof niks van en geruchtmakend....

bronvermeldíng?

Groetjes Jan (Meijelsat)

Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY

DM7020HD TRIAX 90cm LNB`S

Geplaatst:

Het staat ook op dutchmedia, de echte bron. Als dit klopt dan worden het harde tijden voor CDS/TVV. Zeker als Turner al te duur wordt....

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

Wel als het de bedoeling is om de weg helemaal vrij te maken voor de kabel, dan is dit weer een goede zet.

Greets

Geplaatst:

Moest dit echt waar zijn dan smijt ik Tv vlaanderen direkt buiten.

Boomerang is een van de favoriete zenders van mijn 5 jarig zoontje.

Geplaatst:

Dan raken we Cartoon Network en TCM bij Digitenne mogelijk ook kwijt. Die betrekken die zenders afaik van CDS.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Geplaatst:

UPC direct staakt de doorgifte van Boomerang? of is CDS te beroerd om nog te betalen hier voor?

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

Geplaatst:

Volgens DutchMedia is CDS/TVV er te beroerd voor te betalen. Of het bedrag was absurt te hoog en als CDS/TVV dan komt met een verhoging van je abonnement dan zijn de abonnees te beroerd om te betalen.

Al het bericht van DutchMedia geen hoax is dan kunnen we net als een paar jaar geleden voor NGC een aktie starten CartoonNetwork/TCM/Boomerang terug... Als het CDS genoeg abonnees gaat kosten dan MOET het terug komen.

Digitenne abonnees hoeven niet bang te zijn, daar het signaal betrokken wordt van 4.8 Oost of 9 Oost. Op die laatste positie zit Cartoon Network 24 uur per dag met Nederlandstalig en Engels geluid. Wel Cryptoworks versleuteld.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

Denk dat zo'n actie dan alleen zou helpen voor Cartoon/TCM. Boomerang wordt door UPC Direct doorgegeven, en als die ermee stoppen, moeten CDS en TVV er ook mee stoppen.

Vind het maar een vage actie. Cartoon/TCM en Boomerang eruit, en Schlager TV en Het Gesprek erbij. Niet echt slim om abonnees te werven... frown

Gast m.boretti
Geplaatst:

Ik zou CDS een suggestie willen doen voor twee nieuwe zenders in hun pakket:

-gehaktbal tv

-w.c. tv of misschien nog een leuke meezing muziekzender.

Het is toch niet te geloven!

Gast patje7of9
Geplaatst:

Een Disney kanaal zou leuk zijn,maar jammer genoeg bestaat er geen Benelux versie ervan. frown

Geplaatst:

Kan er niks over vinden op de site of nieuwsbrief.

Ik zou het wel een hele domme zet vinden om die zenders er af te halen

Vu Plus solo 4k

Dreambox 8000 ssc

Triax 88 multiblock 19-23-28-13

Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen