Ga naar inhoud

[Satelliet] Cartoon Network/TCM en Boomerang zijn per 1 juli Weg

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ga je dan ook geen settingslijsten meer maken of ben jij dat niet??????

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

• Reacties 197
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:
Origineel bericht van: CAPTAIN PICARD
Ik ga van de week eens opzeggen.

Wij hebben vorige week een downgrade gedaan van het familiepakket naar settoppakket. Zal mij benieuwen wanneer dat ingaat. Nog een klein zetje de verkeerde richting op en ook het settoppakketje gaat eruit.
Geplaatst:

Ik verwacht inderdaad wel dat vroeger of later dat settopbox-pakket eruit gaat. Ik zou er ook wel blij mee zijn eigenlijk. Heel opvallend dat het de "abonnees" van dit pakket zijn die hoewel ze zo goed als niks betalen (ik kan me niet voorstellen dat een gezonde winst op gedraaid wordt) die altijd het hardste klagen en zeuren. Zo goed als niks betalen en dan nog eisen, eisen, eisen.

DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org

Geplaatst:
Origineel bericht van: Erik Slagter
Ik verwacht inderdaad wel dat vroeger of later dat settopbox-pakket eruit gaat. Ik zou er ook wel blij mee zijn eigenlijk. Heel opvallend dat het de "abonnees" van dit pakket zijn die hoewel ze zo goed als niks betalen (ik kan me niet voorstellen dat een gezonde winst op gedraaid wordt) die altijd het hardste klagen en zeuren. Zo goed als niks betalen en dan nog eisen, eisen, eisen.

Precies, vandaag nog afschaffen, dat STB-pakket. Dit zorgt er voor dat de innovatie voor abonnees die wel willen betalen geremd word, de werkelijk betalende abonnees sponsoren dit bijna-gratis pakket eigenlijk...

DM8000HD-SSCT & Kathrein UFS910, Triax 88 cm Astra1/Astra2/Astra3/Hotbird 4xtwin LNB

• Moderator
Geplaatst:
Origineel bericht van: jalu
Precies, vandaag nog afschaffen, dat STB-pakket. Dit zorgt er voor dat de innovatie voor abonnees die wel willen betalen geremd word, de werkelijk betalende abonnees sponsoren dit bijna-gratis pakket eigenlijk...

Waaruit maak je dat op? Laat de feiten spreken.

Settop box pakket: € 5,83/ maand - 7 betaalzenders.
Basispakket : € 9,95/ maand - 22 betaalzenders.

Wie betaalt er nu meer per zender / transponder.

Ik denk niet, dat Canaaldigitaal de inkomsten zou willen missen van de settop box abonnees.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:
Origineel bericht van: ceesv

Waaruit maak je dat op? Laat de feiten spreken.

Settop box pakket: € 5,83/ maand - 7 betaalzenders.
Basispakket : € 9,95/ maand - 22 betaalzenders.

Wie betaalt er nu meer per zender / transponder.

Ik denk niet, dat Canaaldigitaal de inkomsten zou willen missen van de settop box abonnees.

Je hebt een puntje inderdaad. smile Gelukkig is Canal Digitaal al zo slim om het set-top-box steeds onaantrekkelijker te maken t.o.v. het basispakket. Alle geschreeuw over onredelijke prijsverhogingen ten spijt (nog niet zo lang geleden kostte het set-top-box nog veel minder...)

DM8000HD-SSCT & Kathrein UFS910, Triax 88 cm Astra1/Astra2/Astra3/Hotbird 4xtwin LNB

Geplaatst:
Gelukkig is Canal Digitaal al zo slim om het set-top-box steeds onaantrekkelijker te maken t.o.v. het basispakket.

Vooral zo door gaan CDS wink

Wanneer je de STB opzegt, hou je de kaart en nog steeds een aantal verplichte zenders over. De rest .... is maar bijzaak wink

Geplaatst:

Het SetTop pakket komt nog uit de tijd dat satelliet noodzakelijk kwaad was voor RTL-4 en gevolg... Zonder satelliet niet op de kabel. Nu de kabelaars glasdraadjes getrokken hebben is satelliet geen noodzakelijk kwaad meer, dus er moet voor betaald worden (vroeger betaalde RTL-4 en gevolg de satellietkosten, en dat is nu niet meer noodzakelijk). Het is feitelijk nog een wonder dat het SetTop pakket nog bestaat....

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:
Origineel bericht van: chukky2
op test 97 komt cartoon netwerk nog door!

Wie heeft daar nog beeld op

Geen idee, op welke satelliet zit Test 97 dan ?
Geplaatst:
Origineel bericht van: chukky2
op test 97 komt cartoon netwerk nog door!

Wie heeft daar nog beeld op

Ik heb ergens gelezen dat alleen Irdeto kijkers hem nog hebben op Test 97. Ik kan het niet testen, ben niet thuis op dit moment.
Geplaatst:

WTF?!!?!?!?!?

Wil ik vanavond Boomerang gaan kijken.

En ook al geen NLD 2 en 3 in HD.

PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFT

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen