Jan1962 Geplaatst: 7 juli 2009 Geplaatst: 7 juli 2009 Ook goeiemorgen DM7020HD, DM500HD, ziggo, sat13/19,2/23,5/28,2
TokeMUp Geplaatst: 7 juli 2009 Geplaatst: 7 juli 2009 Origineel bericht van: nylez WTF?!!?!?!?!? Wil ik vanavond Boomerang gaan kijken. En ook al geen NLD 2 en 3 in HD. PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFT Ja zeg en alle RTL zenders en alle vlaamse zenders zijn ook nog niet in HD! mvg
Amager95 Geplaatst: 7 juli 2009 Geplaatst: 7 juli 2009 Origineel bericht van: TokeMUp Origineel bericht van: nylez WTF?!!?!?!?!? Wil ik vanavond Boomerang gaan kijken. En ook al geen NLD 2 en 3 in HD. PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFT Ja zeg en alle RTL zenders en alle vlaamse zenders zijn ook nog niet in HD! mvg geluk: er is toch niets op NL 2 en 3
Gast woutervg Geplaatst: 7 juli 2009 Geplaatst: 7 juli 2009 Origineel bericht van: Amager95 Origineel bericht van: TokeMUp Origineel bericht van: nylez WTF?!!?!?!?!? Wil ik vanavond Boomerang gaan kijken. En ook al geen NLD 2 en 3 in HD. PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFT Ja zeg en alle RTL zenders en alle vlaamse zenders zijn ook nog niet in HD! mvg geluk: er is toch niets op NL 2 en 3 Er is zeker wel wat op 2 en 3 HD. Namelijk dezelde programma's als op 2 en 3 maar dan in veel betere beeldkwaliteit door de hogere bitrate en de professionele upcalers.
Mojo Geplaatst: 7 juli 2009 Geplaatst: 7 juli 2009 Wat heb jij gegeten? We hebben het over satelliet ontvangst niet kabel. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Gast woutervg Geplaatst: 7 juli 2009 Geplaatst: 7 juli 2009 Origineel bericht van: Mojo Wat heb jij gegeten? We hebben het over satelliet ontvangst niet kabel. Ja, daar heb ik het ok over. Kijk maar naar NL 1 HD. De beeldkwaliteit is buiten de native HD programmering om ook vele malen beter dan de sd versie. Dit zou dus ook gelden voor NL 2 HD en NL 3 HD.
Mojo Geplaatst: 7 juli 2009 Geplaatst: 7 juli 2009 Citaat: zou dus ook gelden voor NL 2 HD en NL 3 HD En op welke frequentie/satelliet zit NL2 HD en NL3 HD? You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Gast woutervg Geplaatst: 7 juli 2009 Geplaatst: 7 juli 2009 Origineel bericht van: Mojo Citaat: zou dus ook gelden voor NL 2 HD en NL 3 HD En op welke frequentie/satelliet zit NL2 HD en NL3 HD? ?????? Heb ik ergens gezegd dat deze zenders op de sat zitten dan? Ik heb alleen gezegd dat de kwaliteit van deze zenders beter is dan hun SD varianten doordat ze professioneel geupscaled zijn.
Murdock Geplaatst: 7 juli 2009 Geplaatst: 7 juli 2009 Laten we ontopic blijven... Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Gast Geplaatst: 7 juli 2009 Geplaatst: 7 juli 2009 Voorlopig is Cartoon dus nog gewoon beschikbaar. Ik ben eigenlijk wel benieuwd voor hoe lang.
Amager95 Geplaatst: 7 juli 2009 Geplaatst: 7 juli 2009 Origineel bericht van: woutervg Origineel bericht van: Amager95 Origineel bericht van: TokeMUp Origineel bericht van: nylez WTF?!!?!?!?!? Wil ik vanavond Boomerang gaan kijken. En ook al geen NLD 2 en 3 in HD. PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFT Ja zeg en alle RTL zenders en alle vlaamse zenders zijn ook nog niet in HD! mvg geluk: er is toch niets op NL 2 en 3 Er is zeker wel wat op 2 en 3 HD. Namelijk dezelde programma's als op 2 en 3 maar dan in veel betere beeldkwaliteit door de hogere bitrate en de professionele upcalers. Ik heb het over het inhoudelijke aanbod van NL 1,2,3. Het is helemaal niets. Alleen maar irritante herhalingen, reclame en eigen-reclame. Zelfs text-tv is nog saaier geworden omdat de NOS nog niet zolang een heleboel teletekst pagina's er heeft uitgegooid.
Elwin Geplaatst: 8 juli 2009 Geplaatst: 8 juli 2009 Origineel bericht van: ron1872 Voorlopig is Cartoon dus nog gewoon beschikbaar. Ik ben eigenlijk wel benieuwd voor hoe lang. Ja maar dan alleen voor Irdeto kijkers? Of kan ik hem met mijn Seca3-kaart ook zien als ik hem opnieuw inscan?
HJS Geplaatst: 8 juli 2009 Geplaatst: 8 juli 2009 OH irdeto, was dat niet dat kaartje dat we volgens canal digitaal zo snel mogelijk op hadden moeten sturen naar die firma, omdat dat goed was voor het milieu, en beeld uitval tegen te gaan? VU+ Ultimo 4K ccs 1TB, VU+ Uno cable, both running on OpenPli, Rotating Triax TDA110, Apple air capsule extreme
RVP Geplaatst: 8 juli 2009 Geplaatst: 8 juli 2009 Origineel bericht van: HJS OH irdeto, was dat niet dat kaartje dat we volgens canal digitaal zo snel mogelijk op hadden moeten sturen naar die firma, omdat dat goed was voor het milieu, en beeld uitval tegen te gaan? Nee, dat was de Seca 2 kaart.
Gast Paullo Geplaatst: 8 juli 2009 Geplaatst: 8 juli 2009 "Elders" wordt er nu een poll georganiseerd om na te gaan of de abonnees van CDS en TVVlaanderen de zenders zouden terug willen. Greets
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen