Ga naar inhoud

[Satelliet] Cartoon Network/TCM en Boomerang zijn per 1 juli Weg

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Origineel bericht van: Paullo
"Elders" wordt er nu een poll georganiseerd om na te gaan of de abonnees van CDS en TVVlaanderen de zenders zouden terug willen.

Greets

waar is dan elders want die poll wil ik graag invullen dan want ik wil boomerang hier terug !!!

• Reacties 197
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:
Origineel bericht van: Elwin
Met elders wordt de 'verboden site' bedoeld. :D Ik ga de naam hier maar niet noemen...

hehe thx heb het gevonden laugh
stom van mij om dat niet gelijk door te hebben.
Geplaatst:
Origineel bericht van: chukky2
ook bij boomerang zie je de ned ondertitels nog steeds bij teletekst 785
namelijk upc zend wel nog uit

Heb je een frequentie?
Geplaatst:
gewoon de oude frequentie

Stugger nog, de ondertiteling werkt gewoon zonder teletekst te hoeven opstarten. Inmiddels heb ik een bevestiging gekregen op onze overstap van het Familiepakket naar het STB pakket. Binnen een week antwoord, geen aangetekende brief verstuurd en de omzetting gaat keurig op 1 augustus al in. Toch netjes van ze wink

Geplaatst:

TCM France switched to Astra 1H satellite at 11778.00MHz, pol.V (DVB-S, 11778.00MHz, pol.V SR:27500 FEC:3/4 PID:169/64 French,65 English).

bron kingofsat 12-juli

True North

Rebekka Bakken

Geplaatst:
nog steeds is er beeld met een irdeto kaart .

Begrijp het niet goed hoor

Inderdaad bizar! Vreemd vind ik ook dat jij teletekst moet gebruiken om ondertiteling te zien, terwijl ik ze gewoon zie zonder teletekst. Voorlopig hebben de kids hier nog even mazzel wink
Geplaatst:

Wordt hier beeld bedoeld op de Franse TCM met teletekst ondertitels op 785 of wordt hier bedoeld nog steeds beeld op TCM/Cartoon Network met een Irdeto kaart bij CDS?

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:
Origineel bericht van: Littlesat
Wordt hier beeld bedoeld op de Franse TCM met teletekst ondertitels op 785 of wordt hier bedoeld nog steeds beeld op TCM/Cartoon Network met een Irdeto kaart bij CDS?

Er is nog steeds beeld op de Nederlandse TCM/Cartoon met Nederlandse audio en educatieve Irdeto.
Geplaatst:

Hallo mensen,

Klik hier om Boomerang te bekijken.

en hier om Old Cartoons TV te bekijken.

Veel kijkplezier.

Mvgr,

Arno

Geplaatst:
Citaat:

Zou CDS/TVV met een partner (kabelbedrijf) afspraken hebben om dat door te geven?

Wie weet komt het gewoon terug als Turner en de "moedermaatschappij" van CDS hun andere problemen hebben opgelost...
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen