Ga naar inhoud

[Satelliet] Cartoon Network/TCM en Boomerang zijn per 1 juli Weg

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wie weet kan er doorgeprikt worden via de eigen transponder van Viacom, want daar wringt volgens mij het schoentje bij Turner.

CDS zal ongetwijfeld een financiële bijdrage gevraagd hebben van Turner voor de doorgifte van Cartoon / TCM op haar transponder en Turner zal dit geweigerd hebben.

CDS geeft er dan een uitleg aan dat Cartoon / TCM te duur zijn, waar het eigenlijk gaat om de kosten van uitzending op die transponder.

Nogmaals goede zet van CDS, gratis reclame voor kabeltelevisie of Digitenne.

Greets

• Reacties 197
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Dacht ik dat CDS eindelijk de goede kant opging met het uitbreiden met zenders die al een tijdje op mijn verlanglijstje stonden...(Eurosport HD, History HD), gebeurt dit weer.

Boomerang is een geliefde zender bij ons... welke zender volgt?

Het gaat helaas weer de verkeerde kant op!

Dank U wel, Canal Digitaal!!!

VU+ Duo 2 (2 X DVB-S)

VU+ Duo 2 (1 X DVB-S / 1 X DVB-T)
Visiosat BiSat G3 D + 4 Alps Twin
Visiosat SMC 100V2 + Moteck SG-2100A + Inverto Black Ultra

Geplaatst:
Citaat:
TV VLAANDEREN en Turner, de moedermaatschappij van Cartoon Network, Boomerang en TCM, zijn niet tot een akkoord kunnen komen over de voorwaarden van een nieuwe verdeelovereenkomst. Hierdoor komt er vanaf 1 juli helaas een einde aan de uitzendingen van Cartoon Network, Boomerang en TCM bij TV VLAANDEREN.

U hoeft zich geen zorgen te maken. Uw kinderen zullen zich zeker niet vervelen, want het kinderaanbod van TV VLAANDEREN blijft zeer kwalitatief en gevarieerd met de allerleukste programma’s van Ketnet, Nickelodeon, Jetix, JimJam en Bebe TV.

Bron: Nieuwsbrief TVV

Geplaatst:

Dat word effen leuk 1 dag van te voren aangekondigd.

Benieuwd wat ze morgen voor nieuws hebben.

Neem aan dat het familliepakket voorlopig NIET duurder gaat worden.

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Geplaatst:

familypakket moet goedkoper worden Boomerang en cartoon network waren denk ik dan wel prijzig,anders waren ze er wel verder mee gegaan dus kan dit terug naar de abonnee

Vu Plus solo 4k

Dreambox 8000 ssc

Triax 88 multiblock 19-23-28-13

Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra

Geplaatst:
Origineel bericht van: chukky2
Maar voor 70 procent van de klanten gaan morgen wel de telefoon rinkelen , want die weten van niets !

Het gaat zo dikwijls aan gebrek aan communicatie.
Juist of ze dit niet eerder konden melden

Ja lekker bellen. $$$$$

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Geplaatst:

Ze denken zeker dat we een stel imbiecielen zijn, g*^%^&^%()(

Als ik morgen geen beeld meer heb op cartoon via CDS dan staan ze hard op de nominatie om dan maar geheel de deur uit te gaan.

Dus complete toppakket mogen ze dan houden.

Op deze manier communiceer je niet met je klanten, dit wisten ze veel eerder dan gisteren of vandaag

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo

Geplaatst:
Origineel bericht van: dwendy
Neem aan dat het familliepakket voorlopig NIET duurder gaat worden.

In welke droomwereld leef jij? Natuurlijk gaat de prijs van het familiepakket omhoog. Vanwege de immer stijgende kosten.

Nee serieus, ik kan me er gewoon geen voorstelling van maken.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Geplaatst:

Misschien kunnen op de plaats van CartoonNetwork/TCM en Boomerang de zenders 13th Street en Sci Fi?????????????

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Geplaatst:
Origineel bericht van: dwendy
Misschien kunnen op de plaats van CartoonNetwork/TCM en Boomerang de zenders 13th Street en Sci Fi?????????????

Ja maak je mijn zoontje van 5 echt blij mee ( NIET DUS!!~ )

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo

Geplaatst:
Citaat:
Ja maak je mijn zoontje van 5 echt blij mee ( NIET DUS!!~ )

Ik vind Cartoon network een verschrikkelijkem zender, mijn dochter van 5 kijkt naar " Jimjam" ,
Maar smaken verschillen natuurlijk smile

DM8000 HD - Newnigma

VU+ duo - PLI

Triple dragon - PICmod cronbear1 image

Echostar 7000 viaccess

Gregorian 120 & 90 cm

Visiosat bisat

Geplaatst:

Hier gaat het er ook over.

als we nu op alle europese paytv abonnementen hetzelfde gaan uitzenden, heeft niemand meer de behoefte om twee of meer dure abo's af te sluiten

maw dwendy, dan zie je op 5000 zender verdeeld enkel nog 110 identieke programma's

alsjeblieft niet want dan kun je net zo goed helemaal geen abonnement meer nemen en enkel nog FTA kijken hetgeen enkel met 3 jaar vertraging die programma's ook vertoond

de abo bespaarde kosten gebruik je dan om elke week een dvd'tje te huren

ciao

True North

Rebekka Bakken

Geplaatst:

Ook hier kijken de kinderen meisje van 5 en jongetje van bijna 9 niet naar Cartoon network/boomerang.

Wel kijken ze naar JimJam, jetix en nickelodeon, dus hier geen klachten, ik kan alleen maar hopen dat er ruimte vrij komt voor andere interessante kanalen. M'n kinderen gaan uit hun dak voor Nick Jr.

Gr.Roymar

Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s,

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen