Ga naar inhoud

[Satelliet] Cartoon Network/TCM en Boomerang zijn per 1 juli Weg

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Origineel bericht van: Littlesat
Het Gesprek komt hiervoor helemaal niet in de plaats. Wat er voor in de plaats komt is nog geheel onbekend(!)

Het is misschien niet de vervanging maar het komt wel zo over, er verdwijnen zenders en er komen zenders voor terug.

Overigens keek ik werkelijk nooit naar de zenders die gaan verdwijnen maar ik begrijp goed dat het voor een aantal gebruikers een gemis zal zijn.

En weer eens niet goed gecommuniceerd maar laat ik daar maar eens over ophouden.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

• Reacties 197
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

ik hoor in m'n omgeving van veel mensen dat ze liever boomerang kijken dan cartoon,wegens het vele actie die cartoon uitzend.

boomerang is veel rustiger qua tekenfilms.

velen gaan boomerang wel missen,de oude leuke tekenfilms van vroeger enzo.

gelukkig heb ik hier geen last van,heb nog andere kaartjes waar boomerang nog opzit.

maar het is wel spijtig dat ze het zo doen.

maar dacht dan,er komt plaats vrij,kunnen ze daar NED1 HD dan niet opzetten.

transponder krijgt dan wat ruimte vrij (mpeg4 neemt minder in dan een mpeg2 zender) of ze kunnen NED1 HD wat hoger doorgeven dan de normale SD zenders.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Geplaatst:

boomerang prikken ze mee van de UPC transponder smile daar krijg je dus geen ruimte door smirk

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

Geplaatst:
Origineel bericht van: satfanaat
Hier nog altijd beeld op boomerang. smile

Maar dat zal dan wel op de educatieve manier zijn zoals ik nu en niet meer via jou kaartje zelf.

Want hier ook gewoon zwart scherm als het enkel van het kaartje moet komen.
Geplaatst:

Ik dacht dat alleen Cartoon/TCM en Boomerang weg gingen, maar vanmorgen alle zenders weg, behalve BVN. Vanavond maar even heractiveren. 't Is toch eigenlijk ook altijd wat met CDS hè... :D

Geplaatst:
Origineel bericht van: Opuske
Origineel bericht van: satfanaat
Hier nog altijd beeld op boomerang. smile

Maar dat zal dan wel op de educatieve manier zijn zoals ik nu en niet meer via jou kaartje zelf.

Want hier ook gewoon zwart scherm als het enkel van het kaartje moet komen.

Ik heb gewoon beeld met mijn seca 2 kaart. smile

Is boomerang dan nog alleen te bekijken via tvvlaanderen. : smile
Geplaatst:
Origineel bericht van: Satlook
Citaat:
Ja maak je mijn zoontje van 5 echt blij mee ( NIET DUS!!~ )

Ik vind Cartoon network een verschrikkelijkem zender, mijn dochter van 5 kijkt naar " Jimjam" ,
Maar smaken verschillen natuurlijk smile

Volledig mee eens... te veel geflikker en geweld.
TCM mag mij ook gestolen worden.

Vele klagen over het feit dat het de dag voordien pas gemeld werdt. Misschien is dat omdat de gesprekken nog gaande waren. Dus ga je niet melden tijdens die gesprekken. Ook niet melden van misschien gaat x zender weg, we zijn nog in gesprek. Dat zou pass dom en slecht overkomen.

maar dat begrijpen velen hier waarschijnlijk weer niet. Die denken dat ze voor achterlijk genomen worden. Zit misschine wel wat in.

mvg
Geplaatst:

Waarom denk jij dat MGM een tijd geleden plots in het basispakket is terechtgekomen.

Omdat men toen al wist dat TCM ging verdwijnen.

Gelukkig ben jij er natuurlijk nog steeds om de juiste informatie hier door te geven, zodanig dat de achterlijken op het forum het weer eens begrijpen.

Zelfkennis is inderdaad het begin van wijsheid. Wat dat betreft, ben jij goed op weg.

Greets

Geplaatst:
Origineel bericht van: TokeMUp
Origineel bericht van: Satlook
Citaat:
Ja maak je mijn zoontje van 5 echt blij mee ( NIET DUS!!~ )

Ik vind Cartoon network een verschrikkelijkem zender, mijn dochter van 5 kijkt naar " Jimjam" ,
Maar smaken verschillen natuurlijk smile

Volledig mee eens... te veel geflikker en geweld.
TCM mag mij ook gestolen worden.

Vele klagen over het feit dat het de dag voordien pas gemeld werdt. Misschien is dat omdat de gesprekken nog gaande waren. Dus ga je niet melden tijdens die gesprekken. Ook niet melden van misschien gaat x zender weg, we zijn nog in gesprek. Dat zou pass dom en slecht overkomen.

maar dat begrijpen velen hier waarschijnlijk weer niet. Die denken dat ze voor achterlijk genomen worden. Zit misschine wel wat in.

mvg

Nee, dat is op deze manier niet goed te praten. Als je gesprekken voert, maak je zulke afspraken, dat je alsnog tijd hebt je klanten te informeren. Zo, jongens, wij gaan de zenders er uit gooien. Dat is nu duidelijk. Dat doen we dan per 1 augustus, dan hebben we een maand de tijd om de klanten op hoogte te stellen. Zo moet het en niet anders.

TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks

Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD

KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver

HTC HD2

Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB

Geplaatst:
Origineel bericht van: Paullo
Waarom denk jij dat MGM een tijd geleden plots in het basispakket is terechtgekomen.

Omdat men toen al wist dat TCM ging verdwijnen.

Gelukkig ben jij er natuurlijk nog steeds om de juiste informatie hier door te geven, zodanig dat de achterlijken op het forum het weer eens begrijpen.

Zelfkennis is inderdaad het begin van wijsheid. Wat dat betreft, ben jij goed op weg.

Greets

MGM is verhuist naar Astra 1 en in de plaats van Action now gekomen en niet wat jij er weeral van maakt!

Geplaatst:

Zoals gewoonlijk zat jij blijkbaar mee aan de tafel, want jij weet het weer allemaal het best van iedereen.

Als jij wil geloven dat de overgang van MGM naar het basispakket niets te maken heeft met het verdwijnen van TCM dan geloof jij dat maar.

Ik weet wel beter.

Greets

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen