Ga naar inhoud

[Satelliet] Cartoon Network/TCM en Boomerang zijn per 1 juli Weg

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Citaat:

MGM is verhuist naar Astra 1 en in de plaats van Action now gekomen en niet wat jij er weeral van maakt!

Dit is gewoon een feit...

TCM/CartoonNetwork/Boomerang weg is ook een feit... En dat was pas eergisteren bekend doordat DutchMedia dit "te vroeg" verraden had. Wie weet heeft CDS/TVV nog wel tot eergisteren onderhandeld(!!!). En wie zegt dat het te duur zou zijn. Dit is een interpretatie van Dutch Media. Wie weet was het gewoon een andere voorwaarde (niet eerlijk, UPC/TeleNet/Ziggo/Belgacom kregen het goedkoper aangeboden... maar dan interpreteer ik ook).

Al met al is het gewoon triest dat deze "must-carry" zenders zo plotseling verdwenen zijn... Diep Triest...
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko

• Reacties 197
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:
Origineel bericht van: Paullo
Ik weet wel beter.

Ga het ons dan even haarfijn uitleggen. Met fact's & figures. Zodat het domme klootjes volk, want dat zijn we blijkbaar, het ook snapt. Of is u god en houdt alle wijsheid tot uw zelve?
Geplaatst:

Misschien ook eens de vorige bladzijde lezen, waar dit staat:

Citaat:
maar dat begrijpen velen hier waarschijnlijk weer niet. Die denken dat ze voor achterlijk genomen worden. Zit misschine wel wat in.

Ik schrijf hier niet dat er hier achterlijken of domme klootjes volk posten, iemand anders schrijft dat.

Greets

Geplaatst:

Zeg ik dat mijn zoontje van 5 niet blij is met Sci-Fi en 13th street, maken jullie ervan dat ik um naar cartoon laat kijken???

Die logica ontbreekt bij mij.

Ik bedoel ermee te zeggen dat je die 2 kanalen niet als vervangers voor de verdwenen kanalen kan zien.

"geflikker en geweld" hmmm ja zo zou je het ook kunnen zien?

Maar deze discussie ontspoort in een wellus nietus.

Feit blijft dat er binnen 24 uur 3 kanalen verdwenen zijn ( reden interreseerd me niet ) terwijl men als klant geen bericht daarover hebt gehad van CDS.

Ik vindt dat gewoon geen doen, zo ga je niet met je klanten om!!!

Er is dan ook geen geldig excuus te bedenken hiervoor.

Kijk maar us bij CDS je kan nog steeds een familie abbo nemen met de "verdwenen" kanalen

http://www.canaldigitaal.nl/zenderpakketten/familie-pakket.aspx

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo

Geplaatst:
Origineel bericht van: D_liver
Zeg ik dat mijn zoontje van 5 niet blij is met Sci-Fi en 13th street, maken jullie ervan dat ik um naar cartoon laat kijken???

Hier waren de kids vanmorgen in ieder geval 'not amused' om het maar even zwak uit te drukken wink
Geplaatst:

oplichtings praktijken dus :')

Cartoon Network zend anders nog wel uit op 12344 H .. :?

en gewoon beeld hier.. welis waar geen EPG..

lijkt me dat Turner dan ook wel de doorgifte geblokeerd had? :')

en boomerang zend nog lieftallig met ned subs uit :-D

Cartoon/TCM heeft hier de volgende CAID nummers: 0622 en 0100 een keer of 6 :')

op de 0622 krijg ik beeld :')

alleen ik kan die niet traceren naar provider smile boomerang kijk ik educatief.. gezien daar t CAID van een UPC kaartje gebruikt binnen CCCam :+

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

Geplaatst:

Cartoon network zit FTA op 42 East volgens kingofsat, strax maar ff een schotel hier op richten.

Rekordc

Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi

Geplaatst:

Zijn jullie nou echt verbaast?

Er gaat in de toekomst nog veel meer verdwijnen bij CDS, hiervoor heb ik al een hele poos geleden gewaarschuwd.

CDS en TVV zijn van een investerings maatschappij (kern veel winst maken)

Nu ze deze zenders niet meer van UPC direct kunnen betrekken zouden dus extra capaciteit nodig hebben op hun eigen transponders.

Gues what? ze hebben al veel te weinig capaciteit en ze gaan echt geen nieuwe transponder huren want dat kost geld.

Het CDS schip is zinkende ze hebben nu niet voor niets 2 jarige contracten...

Ze maken het de kabel zo wel heel erg makkelijk.

CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Rekordc
Cartoon network zit FTA op 42 East volgens kingofsat, strax maar ff een schotel hier op richten.

Rekordc

iemand met een telesat kaartje heeft ook nog steeds cartoon network 24/24,is een franse versie met engels audiospoor.
en TCM 24/24 met franse audio en engels.
dus ik mis ze niet echt.
en boomerang hebben ze ook 24/24 met engels en franse audio.
enkel geen nederlandse ondertitels op die zenders.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Geplaatst:

Ik ben helemaal niet blij met deze zet van C+ en ik wordt helemaal niet blij met die shit zender "het gesprek"(die zal ik nooit kijken)....Ben dat gezeik van die firma zat!!!!! Gelukkig heb ik nog een premiere abbo daar zitten die zenders wel in!!!!!(en die zijn ook op engels te zetten)Ik hoop minimaal dat ze boomerang terugzetten...anders zijn ze een goede klant kwijt met een toppakket van hun(57 euro)...En ik hoop dat er nog veel volgen die het abbo opzeggen of inkrimpen...

Geplaatst:
Origineel bericht van: Lemming
Ik ben helemaal niet blij met deze zet van C+ en ik wordt helemaal niet blij met die shit zender "het gesprek"(die zal ik nooit kijken)....Ben dat gezeik van die firma zat!!!!! Gelukkig heb ik nog een premiere abbo daar zitten die zenders wel in!!!!!(en die zijn ook op engels te zetten)Ik hoop minimaal dat ze boomerang terugzetten...anders zijn ze een goede klant kwijt met een toppakket van hun(57 euro)...En ik hoop dat er nog veel volgen die het abbo opzeggen of inkrimpen...

bij premiere veranderen er dit weekend ook veel zenders en komen er andere in de plaats van bepaalde zenders,
dus daar zie je ook zo dingen gebeuren hé.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Konig FTA20

Geplaatst:
Origineel bericht van: digitaal kijker

bij premiere veranderen er dit weekend ook veel zenders en komen er andere in de plaats van bepaalde zenders,
dus daar zie je ook zo dingen gebeuren hé.

Ja maar wel alles netjes en tijdig gecommuniceerd met hun klanten

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo

Geplaatst:

ik heb nochtans geen brief gekregen,

heb het via de zenders zelf moeten zien waar ze het melden dat er een brief verstuurd is geweest.

maar heb die niet ontvangen,moet het eens vragen aan m'n duitse vriend.

Konig FTA20

Geplaatst:
Origineel bericht van: Sjaak(k)
TMC is nu Test97 geworden sick

heb gelezen bij broadbandnews dat ze het kanaal van Cartoon/TCM gaan gebruiken voor Het Gesprek.
klopt dit of is dit foute nieuwsberichtgeving.

Konig FTA20

Geplaatst:
Origineel bericht van: MagicOnline

Het CDS schip is zinkende ze hebben nu niet voor niets 2 jarige contracten...

Het wordt steeds mooier, net eens even CDS gebeld en mijn beklag gedaan over het verdwijnen van de twee zenders. Wordt er doodleuk gezegd: 'maar u heeft Hustler nu toch gratis'. Daar gaan we het maar mee doen: morgenochtend de kids met een bordje pap op schoot gezellig naar natuurfilms laten kijken. Je moet een beetje met de tijd meegaan nietwaar?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen