cookie monster Geplaatst: 1 juli 2009 Geplaatst: 1 juli 2009 Hot ki(n)ds Complete Devotie , of , Complete Demotie C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Alfons Verbiest Geplaatst: 1 juli 2009 Geplaatst: 1 juli 2009 Origineel bericht van: digitaal kijker Origineel bericht van: Sjaak(k) TMC is nu Test97 geworden heb gelezen bij broadbandnews dat ze het kanaal van Cartoon/TCM gaan gebruiken voor Het Gesprek. klopt dit of is dit foute nieuwsberichtgeving. Het Gesprek is op de plaats van MGM via de 23,5 Oost gekomen.
Gast zzzzzzz Geplaatst: 1 juli 2009 Geplaatst: 1 juli 2009 Feit is dat ik vandaag al gereageerd heb. Ik had het toppakket (TV Vlaanderen) en heb een downgrade gevraagd naar het basispakket. Al die extra zenders waar ik toch nooit naar kijk, daar ga ik niet meer voor betalen. En als dat basispakket nog veel inkrimpt, zeg ik TV Vlaanderen gewoon helemaal op. Ik kijk al uit naar de Vlaamse tegenhanger van digitenne.
TokeMUp Geplaatst: 1 juli 2009 Geplaatst: 1 juli 2009 Origineel bericht van: ron1872 Origineel bericht van: MagicOnline Het CDS schip is zinkende ze hebben nu niet voor niets 2 jarige contracten... Het wordt steeds mooier, net eens even CDS gebeld en mijn beklag gedaan over het verdwijnen van de twee zenders. Wordt er doodleuk gezegd: 'maar u heeft Hustler nu toch gratis'. Daar gaan we het maar mee doen: morgenochtend de kids met een bordje pap op schoot gezellig naar natuurfilms laten kijken. Je moet een beetje met de tijd meegaan nietwaar? Was dat een hint om nog meer kids te maken? Dan moeten ze binnen een jaar of vijf toch weer cartoon network gaan toevoegen mvg
Gast Mimisiku Geplaatst: 1 juli 2009 Geplaatst: 1 juli 2009 Op de site van Canal Digitaal geen woord over het verdwijnen van deze zenders..
Gast Paullo Geplaatst: 1 juli 2009 Geplaatst: 1 juli 2009 Toch wel schijnt het, onder de rubriek "storingen" Greets
D_liver Geplaatst: 1 juli 2009 Geplaatst: 1 juli 2009 Webmaster is op vakantie dus ze kunnen um niet bijwerken. Alleen storingen kan Jan invullen de rest kan ie niet bij. Ja sorry hoor iets beters kan ik niet verzinnen voor dat ongeloofelijke stomme en arrogante gedrag van CDS. Ik heb ze altijd verdedigd maar dit gaat me ff tever, ze zoeken het maar uit daar, weg abboo 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
Gast vogels Geplaatst: 1 juli 2009 Geplaatst: 1 juli 2009 Heb het combi pakket, vorig jaar kreeg je daar nog eredivisie voetbal en actionnow bij. voor het voetbal moet je nu extra betalen en actionnow is verdwenen. dus ook hier verschraling van kwaliteit maar niet van de prijs. Ik ga downgraden, de pot op cds!
Amager95 Geplaatst: 1 juli 2009 Geplaatst: 1 juli 2009 Origineel bericht van: Paullo Toch wel schijnt het, onder de rubriek "storingen" Greets Zielig dat het staat onder dit kopje. Kennelijk durft CDS weinig hierover te communiceren naar haar klanten om het gewoon te vermelden in het gewone rijtje van nieuws. De hele maand juni 2009 ontbreekt daar ook in. Duidelijk dat ze bij CDS nog op zijn naar medewerkers (m/v) communicatie. Iemand zin in een nieuwe uitdaging?
Gast Nolimits Geplaatst: 1 juli 2009 Geplaatst: 1 juli 2009 Klopt dit staat vermeld onder storingen: Cartoon Network/TCM en Boomerang Helaas zullen met ingang van 1 juli de zenders Zenders Cartoon Network/TCM en Boomerang niet meer beschikbaar voor abonnees van CanalDigitaal. Dit is het gevolg van het feit dat het Turner Broadcasting, de moedermaatschappij van Cartoon Network, Boomerang en TCM, en CanalDigitaal, niet tot een akkoord zijn gekomen over de voorwaarden van een nieuwe distributieovereenkomst. Door regelmatige toevoeging van nieuwe zenders aan de pakketten, proberen we dit verlies voor de kijkers te compenseren. Zo zijn bijvoorbeeld vanaf vandaag de zenders Het Gesprek en Eurosport HD te bekijken voor abonnees van het basispakket en hoger.
Bari Geplaatst: 1 juli 2009 Geplaatst: 1 juli 2009 ik heb CD gemaild hierover maar ik heb tot op heden nog geen reactie gehad en wat moet mijn dochter met het gesprek ????????????????????? ik denk dat ik hierom maar meteen mijn toppakket opzeg ik word er gek van al die zenders die weg gehaald worden en niks ervoor terug ja op de astra 3 die ik niet kan ontvangen en ik ga niet 13 hoog het dak op om even een lnb bij te plaatsen
Amager95 Geplaatst: 1 juli 2009 Geplaatst: 1 juli 2009 Origineel bericht van: Nolimits Klopt dit staat vermeld onder storingen: Cartoon Network/TCM en Boomerang Helaas zullen met ingang van 1 juli de zenders Zenders Cartoon Network/TCM en Boomerang niet meer beschikbaar voor abonnees van CanalDigitaal. Dit is het gevolg van het feit dat het Turner Broadcasting, de moedermaatschappij van Cartoon Network, Boomerang en TCM, en CanalDigitaal, niet tot een akkoord zijn gekomen over de voorwaarden van een nieuwe distributieovereenkomst. Door regelmatige toevoeging van nieuwe zenders aan de pakketten, proberen we dit verlies voor de kijkers te compenseren. Zo zijn bijvoorbeeld vanaf vandaag de zenders Het Gesprek en Eurosport HD te bekijken voor abonnees van het basispakket en hoger. Inhoudelijk is Eurosport HD en SD hetzelfde, dus geen extra aanbod zoals CDS beweert.
Satwatcher Geplaatst: 1 juli 2009 Geplaatst: 1 juli 2009 CannalDigitaal is volgens mij heel blij met dit antwoord. Weer een probleem opgelost. Ze hoeven dus de HD kanalen van de NPO, RTL en SBS niet te gaan doorgeven. Is ook geen extra aanbod in deze redenatie. Satwatcher ---------------------------------------
Amager95 Geplaatst: 1 juli 2009 Geplaatst: 1 juli 2009 Origineel bericht van: Satwatcher CannalDigitaal is volgens mij heel blij met dit antwoord. Weer een probleem opgelost. Ze hoeven dus de HD kanalen van de NPO, RTL en SBS niet te gaan doorgeven. Is ook geen extra aanbod in deze redenatie. Kijk ik begrijp wel dat de vormgeving anders is, maar een partijtje tennis, is in HD of SD hetzelfde. Zelfs als ik zou kijken via mijn zwart-televisie die ik nog heb, zou het inhoudelijk hetzelfde zijn. Dat maakt het volgens mij ook heel erg moeilijk om HD in te voeren. Zeker als je er nog extra voor zou moeten betalen. De politiek zou trouwens gewoon verplicht moeten stellen dat bij de publieke omroep HD gewoon kosteloos te ontvangen is, zoals SD. Maar goed ik ken de Nederlandse politiek wel. Daar is weinig van te verwachten. Voor dat betreft ben ik jaloers op de houding van de ARD en ZDF die over dit soort zaken veel duidelijker en meer principes hebben.
RVP Geplaatst: 2 juli 2009 Geplaatst: 2 juli 2009 Maar hebben jullie allemaal een HD ontvanger dan, of zie je met een normale tuner ook al verbetering in het plaatje ???
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen