guppje29 Geplaatst: 3 juli 2009 Auteur Geplaatst: 3 juli 2009 Zone horror heeft de nederlandse versie die via oa UPC te zien was gestopt. alleen op de 28,2 is hij nog te zien met engelse reclame zonder NL ondertitels DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C
HJS Geplaatst: 3 juli 2009 Geplaatst: 3 juli 2009 Op 9 oost zit cartoon network met nederlands geluidspoor 24 uur per dag, alleen dan zijn wel goede sleuteltjes noodzakelijk VU+ Ultimo 4K ccs 1TB, VU+ Uno cable, both running on OpenPli, Rotating Triax TDA110, Apple air capsule extreme
Satdorus Geplaatst: 3 juli 2009 Geplaatst: 3 juli 2009 Op test97 zit ie ook nog hoor met ned geluid. En met de juiste ..... kunnen de kids kijken
Gerard 76 Geplaatst: 3 juli 2009 Geplaatst: 3 juli 2009 Origineel bericht van: Satdorus Op test97 zit ie ook nog hoor met ned geluid. En met de juiste ..... kunnen de kids kijken Via Irdeto nog te zien.
bongo Geplaatst: 3 juli 2009 Geplaatst: 3 juli 2009 cartoon network is weg kids balen als en stekker cds bedankt voor schlager tv nu nog polka tv en het cds pakket is helemaal top gr 50 plasma,wii,xbox360 htpc mediaportal,ferguson 200hd
RVP Geplaatst: 3 juli 2009 Geplaatst: 3 juli 2009 Cartoon network draaide toch alleen maar Tom And Jerry herhalingen. Wat mij betreft niet ECHT een gemis.
sven68 Geplaatst: 4 juli 2009 Geplaatst: 4 juli 2009 Origineel bericht van: RVP Cartoon network draaide toch alleen maar Tom And Jerry herhalingen. Wat mij betreft niet ECHT een gemis. Dan keek je zeker erg weinig, want er was uiteraard wel meer te zien. Niet alleen kids keken naar deze zenders, maar ik mocht ook graag Boomerang kijken. De opmerking in de mail van Can Dig: "Wij denken echter onze jongste kijkers mooie alternatieven te kunnen bieden met zenders als: Jetix, Nickelodeon, Ketnet, Jim Jam, Bebe TV" vind ik nergens op slaan.
Tazmanius Geplaatst: 4 juli 2009 Geplaatst: 4 juli 2009 Heb gisteren een mail naar CDS gestuurd hopen dat als genoeg mensen dit doen dat ze toch luisteren. Cartoon network is oot een overweging geweest om over te stappen naar CDS ipv kabel omdat deze zender hier nog niet zo heel lang op de kabel zit. Boomerang was inmiddels ook bij mijn favorieten gekropen. Als de zenders niet terukomen wordt het een enkeltje kabel en houden we de schotel voor de niet CDS zenders. Topfield 7700HSCI 250GB USB HDD Topfield 4000PVR Maxdigital 225 COMBO CD Familie + HD Wave Frontier T55 - 2x Alps Single (A2+HB)1x Inverto single (A3) 1x Alps dual (A1) Maximum Digitality DiSEqcC 4/1
GeniusX Geplaatst: 5 juli 2009 Geplaatst: 5 juli 2009 Als jullie het niet erg vinden dat de kotters Duits leren, kan je ook op de Astra 3 afstemmen. Daar is,(oude)Nagra2 gecodeerd, nog Boomerang en Cartoon te ontvangen 12605 V 28500 9/10. Helaas niet de Engelse versies en alleen met HD onvanger (DVB-S2)
GeniusX Geplaatst: 5 juli 2009 Geplaatst: 5 juli 2009 Op 1w via DIGITV/RCS Cartoon in het engels nagra2. Via de zelfde provider op Cinemax nu een ned. film met Theo Maase.
krui21 Geplaatst: 5 juli 2009 Geplaatst: 5 juli 2009 Wacht nu nog op doedelzakken tv, dan is het pakket van cd helemaal compleet. Het aanbod wordt echt met de maand kariger, als ik hun was zou ik de prijs nog iets verder verhogen ! Spijt me maar dit is toch de aanleiding om een ander alternatief te gaan zoeken...
Gast Geplaatst: 5 juli 2009 Geplaatst: 5 juli 2009 Origineel bericht van: krui21 Spijt me maar dit is toch de aanleiding om een ander alternatief te gaan zoeken... Ik denk meerderen die conclusie gaan trekken
bongo Geplaatst: 5 juli 2009 Geplaatst: 5 juli 2009 jaaa doedelzakken tv rocks 50 plasma,wii,xbox360 htpc mediaportal,ferguson 200hd
edbe Geplaatst: 5 juli 2009 Geplaatst: 5 juli 2009 ik vindt het ook wel jammer, maar er zijn genoeg andere mogelijkheden........ 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
CAPTAIN PICARD Geplaatst: 5 juli 2009 Geplaatst: 5 juli 2009 Ik ga van de week eens opzeggen. Heb digitale kabel tv en internet vorige week bij iemand gezien, tja; CD, waar zijn jullie mee bezig. Ik hoef ook geen ned1,2,3 kaart meer van ze. Genoeg is genoeg. Wat zal ik CD missen ............ ja als kiespijn. Cheers, Captain Picard
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen