ijverigemol Geplaatst: 29 juni 2009 Geplaatst: 29 juni 2009 Sinds vanavond toen ik begon te kijken rond 18.00 uur bleek VRT en Canvas geen ontvangst meer te geven. Blijkbaar lukt VTM wel maar verscheidene andere posten die gedecodeerd worden door de TV-Vlaanderen kaart, werken niet. Iemand een idee wat er aan de hand is?
ijverigemol Geplaatst: 30 juni 2009 Auteur Geplaatst: 30 juni 2009 Bij nader bekijken, is het waarschijnlijk terug te brengen op het decoderingsprobleem en zoals in de blokkenbeelden van Vitaya vernoemde FTA zijn van VTM dat dit probleem ook behoort. Volgens mijn gevoel heeft TV-Vlaanderen de laatste tijd toch echt véél problemen van technische aard. Kom aan hé, vrienden, wij verwachten toch een beetje waar voor ons geld.
pollebru Geplaatst: 30 juni 2009 Geplaatst: 30 juni 2009 Hier geen enkel probleem met Tv Vlaanderen. Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A
RUF Geplaatst: 30 juni 2009 Geplaatst: 30 juni 2009 Hier ook niet, alles verliep enverloopt vlekke- en blokkeloos. Ook op Vitaya...
satfanaat Geplaatst: 1 juli 2009 Geplaatst: 1 juli 2009 Hier ook geen enkel probleem.De beeldkwaliteit op Vitaya is fel verbeterd,alle problemen blijken opgelost te zijn.
ijverigemol Geplaatst: 1 juli 2009 Auteur Geplaatst: 1 juli 2009 idd, ik gebruik een Dreambox DM600pvr voor het ontvangst. Hierbij is het noodzakelijk af en toe zelf een software upgrade uit te voeren. Ik heb ondertussen weer normaal beeld. Laat ons hopen dat het zo blijft. Zoals in mijn vorige reactie gezegd, vind ik het normaal om voor het ontvangst mijn abonnementsgeld te betalen, maar ik zou er dan toch ook graag van kunnen genieten. Toch bedankt, vrienden, voor de reacties.
digitaal kijker Geplaatst: 1 juli 2009 Geplaatst: 1 juli 2009 dan zorgen dat je zeker een CCcam 2.1.1 hebt in je dreambox en je zeker een half uurtje kijkt naar de vlaamse zenders zodat je zeker een update puls doorkrijgt. hier nog nooit problemen gehad van niet kunnen kijken, werkt hier al 2 jaar perfect,en met de seca3 kaart ook nog geen problemen gehad. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Gast AAley Geplaatst: 1 juli 2009 Geplaatst: 1 juli 2009 Hier enkel beeld op vrt & canvas, al de rest blijft zwart. Ontvanger is een technomate 6800hd, met kaart rechtstreeks in de kaartlezer
Noordzee Geplaatst: 1 juli 2009 Geplaatst: 1 juli 2009 De hele boel is nu vrijgeschakeld. Ik heb dus zonder kaartje beeld op alle Vlaamse zenders. Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
Gast Paullo Geplaatst: 1 juli 2009 Geplaatst: 1 juli 2009 Wat mij vanavond opviel was dat ik met een Aston-cam in de Max 220s geen beeld kreeg op VTM, 2BE, VT4 en de rest van de transponder, maar wel op Een en Canvas en op de volledige rest van het pakket. Na de update te hebben ontvangen en de interne cam van de Max te hebben gebruikt, geen problemen meer. Maar er was blijkbaar iets aan de hand met de codering van VTM en comsoorten. Greets
JPVSP Geplaatst: 1 juli 2009 Geplaatst: 1 juli 2009 Ik heb op mijn clarke tech enkel nog de Vlaamse kanalen de rest staat op zwart. In de namiddag stond alles op zwart, goe bezig!!!
DreamboxFreak Geplaatst: 1 juli 2009 Geplaatst: 1 juli 2009 Probleem is deze keer niet de fout van TV Vlaanderen maar van de software in toestellen zoals MaxPlus/MaxDigital/Clarke Tech/SAB/Technomate/König Door een softwarefout hebben de kaarten geen update gekregen in bovengenoemde toestellen. Bij de 'goedgekeurde' toestellen krijgt de kaart dagelijks nieuwe informatie (geldigheid, pakket,...) Om het callcenter te ontlasten staat de hele TV Vlaanderen transponder momenteel vrij. Callcenter zal vanaf morgen alle eigenaars die bellen naar TV Vlaanderen doorverwijzen naar de dealer. SAT: momenteel niets meer 😞 Kabel: Telenet
Edwin Geplaatst: 2 juli 2009 Geplaatst: 2 juli 2009 Hadden ze niet beter die ouwe kaart in dienst gelaten. T'is nog niets anders dan miserie geweest. Edwin
columbo Geplaatst: 2 juli 2009 Geplaatst: 2 juli 2009 tja meschien had je beter een Dreambox kunnen nemen dan had je nu geen probemen gehad.
satfanaat Geplaatst: 2 juli 2009 Geplaatst: 2 juli 2009 Origineel bericht van: columbo tja meschien had je beter een Dreambox kunnen nemen dan had je nu geen probemen gehad. Hoezo,leg dat eens uit.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen