Gast hagar Geplaatst: 30 juni 2009 Geplaatst: 30 juni 2009 bron - sky news Neergestort in de Indische oceaan met 153 inszittende. Zou er toch iets mis zijn met dit model?
Gast Ronaldinho- Geplaatst: 30 juni 2009 Geplaatst: 30 juni 2009 Origineel bericht van: hagar bron - sky news Neergestort in de Indische oceaan met 153 inszittende. Zou er toch iets mis zijn met dit model? Dat vroeg ik me net ook al af..
grunnsat Geplaatst: 30 juni 2009 Geplaatst: 30 juni 2009 Origineel bericht van: Ronaldinho- Origineel bericht van: hagar bron - sky news Neergestort in de Indische oceaan met 153 inszittende. Zou er toch iets mis zijn met dit model? Dat vroeg ik me net ook al af.. Beter lezen, het gaat om een Airbus 310-300, een heel ander type toestel.
Gast hagar Geplaatst: 30 juni 2009 Geplaatst: 30 juni 2009 Origineel bericht van: grunnsat Beter lezen, het gaat om een Airbus 310-300, een heel ander type toestel. De eerste bericht die onder deze link stond werd gesproken over een 330 en dit is nu dus geactualiseerd, heeft dus niets met beter lezen te maken
grunnsat Geplaatst: 30 juni 2009 Geplaatst: 30 juni 2009 Origineel bericht van: hagar Origineel bericht van: grunnsat Beter lezen, het gaat om een Airbus 310-300, een heel ander type toestel. De eerste bericht die onder deze link stond werd gesproken over een 330 en dit is nu dus geactualiseerd, heeft dus niets met beter lezen te maken OK, ik heb dan alleen de geactualiseerde versie gelezen.
JosFop4Sat Geplaatst: 30 juni 2009 Geplaatst: 30 juni 2009 De Airbus is kennelijk niet bestand tegen slecht weer : Slechte weersomstandigheden Het vliegtuig met 142 passagiers en elf bemanningsleden probeerde te landen onder slechte weersomstandigheden. De vliegtoren ontving informatie dat het toestel ging landen, maar verloor vervolgens contact. bron : nu.nl You can never solve a problem on the level on which it was createdGroeten, JosVU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3
Moderator ceesv Geplaatst: 30 juni 2009 Moderator Geplaatst: 30 juni 2009 Origineel bericht van: JosFop4Sat De Airbus is kennelijk niet bestand tegen slecht weer : Dat moet dan wel het slechtste weer zijn sinds 17 jaar.De Airbus was negentien jaar oud. Het toestel was sinds 1999 in handen van Yemenia en had ruim 17.000 vluchten gemaakt. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Gast hagar Geplaatst: 30 juni 2009 Geplaatst: 30 juni 2009 Er word gezegt dat een kind de crash heeft overleeft.
prutsie Geplaatst: 30 juni 2009 Geplaatst: 30 juni 2009 Citaat: Zou er toch iets mis zijn met dit model? Er zijn vele malen meer 737's naar beneden gevallen dan alle modellen Airbus bij elkaar. Zou er dan ook iets mis zijn met dit model, of zou het kunnen komen dat dit zo is omdat er zo onbenullig veel van rondfladderen ? Net zo met dit vliegtuig. Kan van alles zijn. Aan zo'n ding kan een hoop stukgaan helaas. En een toestel van een "wazige" maatschappij die verongelukt zegt me niet zo veel. leuk 737 linkje groeten, Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
grunnsat Geplaatst: 1 juli 2009 Geplaatst: 1 juli 2009 Naar ik gisteren begrepen heb verkeerde dit toestel twee jaar geleden in zo'n slechte staat dat het niet meer toegelaten werd in het Franse luchtruim.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen