Ga naar inhoud

Vanaf 22u geen beeld meer op vlaamse zenders

Aanbevolen berichten

Gast ipaqlinux48
Geplaatst:

Pfff,

De laatste week heb ik een vervelend probleem. Vanaf 22u stipt ontvang ik geen beeld meer op de vlaamse zenders. Ik heb nog wel beeld op Ned1-2-3, Hustler TV, Discovery Channel.

Ik heb eens gekeken naar mijn cardupdates maar die blijken perfect in orde te zijn.

Ik heb gisteren reeds naar de help desk van TV Vlaanderen gebeld, en zij vertelden me dat het komt omdat de transponders soms van plaats verwisselen en dat indien mijn schotel niet perfect staat afgesteld, dit problemen kan geven. Ik heb gisterenavond om 22u05 (toen ik geen beeld meer heb), mijn schotel opnieuw afgesteld, maar deze bleek perfect in orde te zijn.

Oja, mijn sat-receiver is een Dreambox 7025 (gemini 4.2).

Ik ga straks opnieuw naar TV vlaanderen bellen, maar mss dat jullie mij meer informatie kunnen geven van wat nu juist het probleem is.

Gast ipaqlinux48
Geplaatst:

Maar op mijn andere dreambox (600) heb ik ook hetzelfde probleem.

Geplaatst:

Ik heb inderdaad ook gemerkt dat tvvlaanderen eergisteren alle Vlaamse zenders ongecodeerd uitzond. Gisteren waren dat er nog enkele. Vtm bijvoorbeeld was rond 22u ongecodeerd. Een en Canvas waren toen gecodeerd. Met mijn goedgekeurde tvvlaanderen tuner heb ik hier nooit geen last van gehad, maar mijn 2e tuner die niet tvvlaanderen goedgekeurd is heeft er soms wel last van zenders die plotseling ongecodeerd gaan uitzenden. Misschien is het bij jou ook zoiets?

Geplaatst:

Hoi,

als het exact om tien uur is, gaat het probleem toch bij jouw zitten.

Heb je een dect telefoon in de buurt? Begint je buurman met iets?

Het kan ook de afkoeling zijn van je lnb. Je kan die eens vervangen.

Kontroleer zeker ook je aansluitingen.

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen