Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De remote van mijn dreambox 56x0 werkt niet goed op mijn 7000. De toetsen komen namelijk niet overeen, enkele werken (de dreamtoets) en sommigen hebben een verkeerde functie. De meesten werken echter niet.

Iemand tips om dit op te lossen?

Geplaatst:
Origineel bericht van: jantje112
De remote van mijn dreambox 56x0 werkt niet goed op mijn 7000. De toetsen komen namelijk niet overeen, enkele werken (de dreamtoets) en sommigen hebben een verkeerde functie. De meesten werken echter niet.

Iemand tips om dit op te lossen?

Ligt aan je image die je gebruikt. In een beetje image kun je een andere afstandsbediening instellen.
Geplaatst:

Waar zit de functie dan in de PLI image die jij gebruikt?

Zowel in PLI als Gemini vind ik geen werkende optie. Ik zou zeggen dat het onder de afstandsbedieninginstellingen zit...

Geplaatst:
Origineel bericht van: jantje112
Waar zit de functie dan in de PLI image die jij gebruikt?

Zowel in PLI als Gemini vind ik geen werkende optie. Ik zou zeggen dat het onder de afstandsbedieninginstellingen zit...

In PLi en die is qua menu's heel anders dan Gemini zit 't inderdaad onder dreambox settings/hardware settings/remote control (ik weet zo effe niet de Nederlandse vertaling).

Oh.. nu zie ik 't pas. Je wilt de afstandsbediening van de 5620 op de 7000 gebruiken. Er is alleen ondersteuning voor het omgekeerde: de afstandsbediening van de 7000 op de 5620. Lijkt me ook logischer want die 5620-afstandsbedieningen zijn veel te beperkt.
Geplaatst:

Ok,

Bedankt voor de tips. Heb 2 nieuwe gekocht. 1 was nieuw 399 euro (inclusief een dreambox 800 smirk )

Heb voor 12 euro een "nepper" besteld op een_of_andere_veiling_site.de, was binnen 2 dagen binnen en doet niet onder voor de remote bij de dreambox 800. Dus ook een goede tip (verzenden 3 euro)

Kortom, de 5620 gaat weer naar de slaapkamer smile

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen