Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Cartoon Network, TCM en Boomerang verdwijnen per ingang op 1 juli 2009 bij Tvvl en CD. Niet succesvolle onderhandelingen met het moederbedrijf achter deze zenders zijn de oorzaak.

• Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

ja hallo

daar zijn ze weer wat een k..te bedrijf zeg

dit gaat veel klanten kosten denk ik incl mij dat is zeker nu

alsmaar zenders eruit en niks erbij

ik denk dat tv vlaanderen gedoemd is te verdwijnen in de toekomst met deze ontwikkelingen

dream 8000 en VU box duo,Wave T90 met 10Lnb ,1x Triax dish 80cm met

Moteck motor SG-2100-A,op een Panasonic TH-50-PZ70E tv en onkyo TX-NR608 receiver

telenet abbo

Geplaatst:
Citaat:
TV VLAANDEREN en Turner, de moedermaatschappij van Cartoon Network, Boomerang en TCM, zijn niet tot een akkoord kunnen komen over de voorwaarden van een nieuwe verdeelovereenkomst. Hierdoor komt er vanaf 1 juli helaas een einde aan de uitzendingen van Cartoon Network, Boomerang en TCM bij TV VLAANDEREN.

U hoeft zich geen zorgen te maken. Uw kinderen zullen zich zeker niet vervelen, want het kinderaanbod van TV VLAANDEREN blijft zeer kwalitatief en gevarieerd met de allerleukste programma’s van Ketnet, Nickelodeon, Jetix, JimJam en Bebe TV.

Bron: Nieuwsbrief TVV

Geplaatst:
Citaat:
Uw kinderen zullen zich zeker niet vervelen, want het kinderaanbod van TV VLAANDEREN blijft zeer kwalitatief en gevarieerd met de allerleukste programma’s van Ketnet, Nickelodeon, Jetix, JimJam en Bebe TV.

Hahaha, wat een grap. Wie dat in mekaar geschreven krijgt .....

Greets
Geplaatst:

Lekkere fijne aankondiging 1 dag van te voren.

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Geplaatst:

Zal hier niet zijn eruit met die zooi en kaartje in de prullenmand hahaha en terug telenet die bieden veel meer momenteel en is zelfs beter van kwaliteit

Moteck motor SG-2100-A,op een Panasonic TH-50-PZ70E tv en onkyo TX-NR608 receiver

telenet abbo

Geplaatst:

Van Telenet was ik hoe dan ook niet tevreden van de service.

Tot nog toe waren wij altijd tolerant tegenover TVV vanwege de prijs. Maar dit gaat voor ons toch ook een stap te ver.

Wij overwegen echt ons contract op te zeggen.

Wat blijft er nu nog over aan kwaliteitszenders?

Deze keer zijn we echt diep ontgoocheld...

Hopelijk komt DVB-T vlug in Vlaanderen, zodat we nog meer keuze hebben aan providers.

Groeten,

Saterke

Geplaatst:

Ik denk Saterke dat ongeveer iedereen er zo wel over denkt en dat een potentiële klant zeker nog eens twee keer gaat nadenken.

Maar blijkbaar weet men bij TVVlaanderen beter welke de smaak van de klanten is.

Greets

Geplaatst:

de smaak zal bitter zijn denk ik als ze zo verder doen

shlagher tv erbij laat me niet lachen zeg

voor kinderen zit er niks meer bij dat het bekijken waard is

enkel bebe tv voor de allerkleinsten

heb al terug digicorder aangevraagd via interneten morgen zeg ik tv vlaanderen abbo op en er zullen er nog veel volgen denk ik

telenet abbo

Geplaatst:

Ja Thierry voor kinderen is het een serieuze achteruitgang, te meer daar Boomerang nog niet zo lang geleden was toegevoegd.

Onbegrijpelijk allemaal en je reactie is meer dan begrijpelijk en je zal zeker de laatste niet zijn.

Greets

Geplaatst:

Ze hebben bij TVV blijkbaar twee grote talenten en één heel erg grote te kort. Ze kunnen het goed uitleggen en denken dat iedereen even idioot is en ze kunnen zichzelf verschrikkelijk goed in hun eigen voeten schieten. Maar ze hebben absoluut geen voeling met wat hun klanten en potentiële klanten echt willen. Dat cartoon en TCM eruit liggen, lig ik niet wakker van. Boomerang vind ik echt niet leuk. Het was een goede zender zelfs voor volwassenen om eens het verstand op nul te zetten voor een uurtje of zo. Aan de andere kant is History HD dan weer een grote aanwinst. Ze nemen telkens zenders weg en vervangen die. Uiteindelijk blijft het aanbod in aantal kanalen gelijk. Ze behouden echter één groot voordeel op de andere providers. Hun beeldkwaliteit. Ik heb nu parallel, door een goede deal, sedert een paar weken Belgacom tv en het verschil in beeldkwaliteit is enorm in het voordeel van TVV. Dus als je verhuist, zorg dan dat je niet van de klaver in de biezen terecht komt.

Geplaatst:
Citaat:
maar a.u.b altijd maar klagen en zagen, stop daar mee
sorry,

Ik dacht toch nog wel dat diegenen die niet tevreden zijn over iets het recht hebben dat te zeggen en te schrijven, zoals jij het recht hebt dat niet te moeten lezen als het je niet aanstaat of had je verwacht dat iedereen met deze ontwikkeling zou gaan applaudiseren.

Greets
Geplaatst:

Het is echt jammer dat Boomerang eruit ligt. Massaal naar TV Vlaanderen mailen. Misschien dat het helpt...

Tf 5000 CI

Philips/Pace DVR 8121 - Duo LNB

Mediaguard CI TV Vlaanderen

Windows 7 Ultimate - 32 bits

Nokia C5-00

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen