Gast Ronaldinho- Geplaatst: 30 juni 2009 Geplaatst: 30 juni 2009 Hoe wardeer ik een magic module op? Voor ik hem naar de kl*te help. Enigste vat ik wil is dat hij seca3 pakt..
Gast aart44 Geplaatst: 30 juni 2009 Geplaatst: 30 juni 2009 Enigste crypt wat werkt bij een aantal kanalen (niet alles) is ucas 3.0. En ja dan heb je een cas interface nodig maar zoek even in dit gedeelte van het forum het is al honderd keer eerder vertelt.
djpetit Geplaatst: 1 juli 2009 Geplaatst: 1 juli 2009 Origineel bericht van: Ronaldinho- Hoe wardeer ik een magic module op? Voor ik hem naar de kl*te help. Enigste vat ik wil is dat hij seca3 pakt.. stuur pm ....heb een progger waarmee ik het kan doen ! mvgr, djpetit Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !
Gast bandi Geplaatst: 15 december 2009 Geplaatst: 15 december 2009 kunt u mij dan helpen met die progje,en wat uitleg heo werkt,thanx
djpetit Geplaatst: 22 december 2009 Geplaatst: 22 december 2009 Origineel bericht van: swarfega djdetit heeft mijn super geholpen (het is djpetit, maar dat maakt niet uit) Graag gedaan swarfega ! mvgr, djpetit Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !
michel130 Geplaatst: 22 december 2009 Geplaatst: 22 december 2009 Misschien een stomme vraag, kan ik de magic module ook zo maken dat die nog geschikt is voor ziggo tv? of moet je dan echt een alfacrypt module kopen of ci+ blabla module Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4
djpetit Geplaatst: 22 december 2009 Geplaatst: 22 december 2009 Origineel bericht van: michel130 Misschien een stomme vraag, kan ik de magic module ook zo maken dat die nog geschikt is voor ziggo tv? of moet je dan echt een alfacrypt module kopen of ci+ blabla module Geen idee....heb zelf geen ziggo dus uittesten kan ik niet. Misschien iemand anders die meer hierover weet ?? mvgr, djpetit Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !
Gast aart44 Geplaatst: 23 december 2009 Geplaatst: 23 december 2009 Origineel bericht van: michel130 Misschien een stomme vraag, kan ik de magic module ook zo maken dat die nog geschikt is voor ziggo tv? Ziggo gebruikt Irdeto2 en zelfs een officiele Irdeto ci module werkt niet omdat Ziggo zich niet aan het Irdeto protocol houd de Alphacrypt is aangepast en doet het wel. Een penta op een MM zou ook Irdeto1 decoderen dan zou je iemand moeten vinden die in staat is de penta zo te bewerken dat hij ook met het Irdeto2 van Ziggo werkt. Ben bang dat het lang zoeken wordt!
willem53 Geplaatst: 23 december 2009 Geplaatst: 23 december 2009 Beste wensen aan iedereen, Ik las ergens dat de mr1161 het doet op digitenne, dus misschien ook op ziggo. mvgr, Willem53 Weet iemand een MR-versie voor HD?
Gast ozzo Geplaatst: 25 december 2009 Geplaatst: 25 december 2009 @Willem53 Begin ff een eigen draadje met je vraag, inbreken in iemands thread is niet zo netjes. Ziggo - Irdeto Alphacrypt Digitenne - Conax volgens mij.. Zal niet hetzelfde werken ben ik bang....
joker55 Geplaatst: 5 februari 2010 Geplaatst: 5 februari 2010 Ik had ook het probleem dat mijn Magic moduul (MM) met pentacrypt 1.11 niet meer werkte met de nieuwe SECA 3 kaarten. Ik las dus dat gebruiker en medeforummer djpetit deze voor je kan omproggen met de ucas3.0. Ik heb dat laten doen voor mij (hartelijk dank hiervoor, djpetit) en heb hem inmiddels terug. Deze werkt nu prima voor de SD kanalen met mijn kaartje, maar niet voor de HD kanalen. Wel zie ik in mijn menu ook nog steeds pentacrypt 1.11 staan, maar hij werkt wel nu. Moet ik nog wat anders instellen, of kan het niet beter? HUMAX iCord is vervangen door de VU+ 4k SOLO,
Gast aart44 Geplaatst: 5 februari 2010 Geplaatst: 5 februari 2010 Origineel bericht van: joker55 Wel zie ik in mijn menu ook nog steeds pentacrypt 1.11 staan, maar hij werkt wel nu. Dat mag je niet meer zien er zou ucas 3.0 moeten staan misschien is het erasen niet helemaal goed gegaan. Ook ucas3.0 decodeert niet alle DVB-S kanalen kijk maar eens bij Mezzo en er zijn er nog een aantal maar de meeste zenders uit het basis pakket decodeerd hij. De MM heeft nog nooit HD kanalen kunnen decoderen dus waarom zou hij het nu wel doen. Voor HD kanalen moet je echt aan een andere cam een Powercam pro of een Aston 1.07.
djpetit Geplaatst: 5 februari 2010 Geplaatst: 5 februari 2010 Origineel bericht van: aart44 Origineel bericht van: joker55 Wel zie ik in mijn menu ook nog steeds pentacrypt 1.11 staan, maar hij werkt wel nu. Dat mag je niet meer zien er zou ucas 3.0 moeten staan misschien is het erasen niet helemaal goed gegaan. Ook ucas3.0 decodeert niet alle DVB-S kanalen kijk maar eens bij Mezzo en er zijn er nog een aantal maar de meeste zenders uit het basis pakket decodeerd hij. De MM heeft nog nooit HD kanalen kunnen decoderen dus waarom zou hij het nu wel doen. Voor HD kanalen moet je echt aan een andere cam een Powercam pro of een Aston 1.07. Joker55, graag gedaan hoor. Ik heb wel degelijk de cam eerst ge-erased en zag inderdaad ook bij mij in de Topfield staan dat er pentacrypt nog op stond, maar alle kanalen waren wel open bij mij. Helaas kan ik geen HD-kanalen testen aangezien mijn Toppie dit niet ondersteund. Mocht ik nog een keer in de toekomst iets moeten doen dan hoor ik het wel !! mvgr, djpetit Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !
joker55 Geplaatst: 5 februari 2010 Geplaatst: 5 februari 2010 @djpetit: Ik ben tevreden met je programmeer kunsten, hoor! De MM decodeert nu prima de basiskanalen van mijn kaartje (TVV). De andere kaart (CD-kaart) zit in een ASTON 2.23, en die pakt dan de HD kanalen erbij. Nogmaals bedankt voor je werk !! HUMAX iCord is vervangen door de VU+ 4k SOLO,
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen