allez l'om Geplaatst: 30 juni 2009 Geplaatst: 30 juni 2009 omdat mijn factuur van deze maand niet klopt belde ik net even naar CDS, waren weer dan 20 wachtenden voor me, zijn er meer mensen bij wie de factuur niet klopt? Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird Linux server
Gast Efestus Geplaatst: 30 juni 2009 Geplaatst: 30 juni 2009 Ja, Sport1/Film1/Eredivisielive/HDTV pakket, allemaal weer over de maand juni extra berekend. Heb het bedrag al laten storneren. Voor mij de tweede keer dit jaar!
Gerard 76 Geplaatst: 30 juni 2009 Geplaatst: 30 juni 2009 factuur basis met 2 keer stb geen problemen.
Gast 3112 Geplaatst: 30 juni 2009 Geplaatst: 30 juni 2009 hier ook een onjuiste faktuur. ik heb al jaren t combipakket en voor de maand juli word ik voor t film1/sport1 + basispakket gefaktureerd.
Gast m.boretti Geplaatst: 1 juli 2009 Geplaatst: 1 juli 2009 Canal Digitaal int stiekem toch de eigen bijdrage. Een groffe schande, zie hierbij mail aan CDS. Geacht Canal Digitaal, u heeft een bedrag van 21,45 laten incasseren van mijn bankrekening *******. Op de factuur wordt, behalve een abonnement van 11.45 euro, tevens een bedrag van 9,95 euro opgevoerd als zijnde bijdrage voor de nieuwe Mediaguard 3 kaart. In eerdere briefwisseling, en ook telefonisch, heeft u aangegeven dat die eigen bijdrage van 9,95 niet verplicht zou zijn. Daarom verzoek ik u dit bedrag aan mij terug te betalen. Gaarne uw reactie. Hoogachtend. M. Boretti
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen