Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Origineel bericht van: Pedro Newbie
Browsen gaat inderdaad flitsend, het opstarten van Firefox vind ik echter heel lang duren.

Da's inderdaad waar, nog trager dan 3.x.
En het vervelende, het lijkt alsof er niets gebeurd.

Iets anders wat nog niet gefixt is, is Gmail, nog altijd pagina herladen voor er beeld is.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

• Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Wat een verwennerij! Gisteren versie Firefox 3.5 geinstalleerd. Lijkt allemaal sneller. Vandaag Vista SP2 NL (32 bits) geinstalleerd en het lijkt weer iets sneller.

Mvg.

Geplaatst:
Origineel bericht van: boaz
Browsen gaat inderdaad flitsend, het opstarten van Firefox vind ik echter heel lang duren.

Da's inderdaad waar, nog trager dan 3.x.
En het vervelende, het lijkt alsof er niets gebeurd.

Iets anders wat nog niet gefixt is, is Gmail, nog altijd pagina herladen voor er beeld is.

Traagheid bij opstarten is relatief en maar 1 malig, maar bij mij staat hij er binnen 1 seconde.

Wat mij betreft liever iets langzamer opstarten en flitsend browsen dan als alternatief snel opstarten en traag browsen.:)

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Klopt dat heb ik dus hier ook dat is 1 min puntje maar voorde rest doet hij super :D

~ VU+ ULTIMO ~ Open pli® 4 ~ HUMAX 5100 ~ Kabelbox ~ TRIAX 78 ~ Astra (19,2) Astra (23,5)

Geplaatst:

Werkt inderdaad lekker vlot.

Weet er iemand hoe ik de browser zodanig kan instellen dat er automatisch een nieuw tabblad wordt geopend zodra ik op een link uit de bladwijzerbalk klik?

Nu moet ik dat persé met de scrollbutton doen en dat is niet logisch.

Graag advies, bijvoorbaat dank.

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Geplaatst:

Heb je dat zelf ook al uitgeprobeerd dan?

Groeten, Jos

Gast wanderer
Geplaatst:

ja ik heb "nieuwe vensters openen in een nieuw tabblad" niet aangevinkt...ik vind dat maar niks maar ja dat is persoonlijk...

Geplaatst:
Origineel bericht van: wanderer
ja ik heb "nieuwe vensters openen in een nieuw tabblad" niet aangevinkt...ik vind dat maar niks maar ja dat is persoonlijk...

Ja dat heb ik ook aangevinkt, maar dat maakt helemaal niets uit bij mij. Zodra ik een koppeling aanklik, wordt het tabblad dat open staat, overschreven door het nieuwe.
Bij IE8 heb ik datzelfde euvel, terwijl ik op mijn werk met IE7 (moet werken) :-) , telkens een nieuw tabblad krijg als ik een koppeling van de favorietenbalk aanklik met de linkermuisknop.
Wie o wie geeft raad, want het kan erg handig zijn.
Als je extern, bijvoorbeeld via Outlook een link aanklikt, wordt er wel een nieuw tabblad geplaatst.

bvd

Groeten, Jos

Geplaatst:
Origineel bericht van: Tonskidutch
dacht dat kan wel wachten
maar heb hem net toch maar eens erop gezet
(suse 11.0)
wow, pijlsnel

ciao

En dat durf je te melden in een Windows forum? laugh

Maar ja, had al gezegd dat ik verplaatsing van dit topic naar een windowsgroep niet correct vond. crazy

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"

Geplaatst:

Iemand eigenlijk een idee waarom firefox zo traag start, want als je bij programmabeheer kijkt, gebeurd er amper iets processorbelasting van een paar % en nauwelijks geheugengebruik?????

Geplaatst:

yep omdat ik daarnaast ook windows xp draai (zo nu en dan)

en ook daar is die pijlsnel.

het ging over firefox en niet enkel windows

en linux gebruikers mogen best weten dat het de moeite is, naast de windows gebruikers.

wink

ciao

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Geplaatst:
Iemand eigenlijk een idee waarom firefox zo traag start, want als je bij programmabeheer kijkt, gebeurd er amper iets processorbelasting van een paar % en nauwelijks geheugengebruik?????

Bij mij start hij binnen een seconde. Onder Vista 64bits i920@ 3.5Ghz en 6 Gb mem

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Inderdaad, dat heb ik ook.
Na een koude boot van de pc de eerste keer firefox opstarten duurt bij mij zelfs enkele minuten, zonder dat er ook maar iets van activiteit te bespeuren is. Is firefox echter een keer opgestart geweest, dan blijft verder firefox opstarten snel (seconden) tot de volgende koude start.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen