bijrijder Geplaatst: 30 juni 2009 Geplaatst: 30 juni 2009 geachte leden; mijn 800 hd heeft de vervelende eigenschap om elke avond om 20.16 exact van rtl 4 over te schakelen naar sbs 6. alle timer instellingen staan uitgeschakeld ik heb het zelf ook niet ingesteld. weet iemand raad ?
boaz Geplaatst: 30 juni 2009 Geplaatst: 30 juni 2009 Misschien een EPG update instelling? VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
bijrijder Geplaatst: 30 juni 2009 Auteur Geplaatst: 30 juni 2009 hoe moet ik dat zoeken (vinden) ? kan ik hier zelf iets aan doen ?
boaz Geplaatst: 30 juni 2009 Geplaatst: 30 juni 2009 Uiteraard, zit bij de instellingen van je EPG plug in. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
chablis Geplaatst: 1 juli 2009 Geplaatst: 1 juli 2009 Volgens mij heb ik dit probleem al eerder in een topic gezien (kan het zo gauw niet terugvinden) en had het met een Rezap instelling ofzo te maken. Ik meen in het Blue Panel. DM 800 HD, Enigma2, OpenPli, 2*Pioneer DBR-S110 NL, 2 wokken 1*HtH.
Tonskidutch Geplaatst: 1 juli 2009 Geplaatst: 1 juli 2009 yep bij gemini is dat rezap, heb je een aantal minuten ingesteld, komt ie telkens daar op die zender terug. een perfide uitvinding die naar mijn mening geen enkele waarde heeft. ciao Get Back The Beatles
bijrijder Geplaatst: 1 juli 2009 Auteur Geplaatst: 1 juli 2009 heren bedankt het zit idd in epg update reeds veranderd
chablis Geplaatst: 1 juli 2009 Geplaatst: 1 juli 2009 Origineel bericht van: bijrijder heren bedankt het zit idd in epg update reeds veranderd Kan iemand dit uitleggen? Want ik begrijp niet hoe dit met een EPG update kan komen.... DM 800 HD, Enigma2, OpenPli, 2*Pioneer DBR-S110 NL, 2 wokken 1*HtH.
bijrijder Geplaatst: 1 juli 2009 Auteur Geplaatst: 1 juli 2009 in de epg plugin stond ingesteld dat hij moest updaten om 20.15 vanaf sbs 6. waarschijnlijk eerder zelf onbewust ingesteld ook de info balk stond op aan ik denk dat hij daarom liet zien dat hij omschakelde
chablis Geplaatst: 2 juli 2009 Geplaatst: 2 juli 2009 Kan dat niet op de achtergrond dan? DM 800 HD, Enigma2, OpenPli, 2*Pioneer DBR-S110 NL, 2 wokken 1*HtH.
bijrijder Geplaatst: 2 juli 2009 Auteur Geplaatst: 2 juli 2009 moet ik nog uitvinden doe het voorlopig in de nacht
Erik Slagter Geplaatst: 2 juli 2009 Geplaatst: 2 juli 2009 Origineel bericht van: chablis Kan dat niet op de achtergrond dan? Als de EPG stream op een andere transponder zit (en je hebt geen tuner vrij), dan kan dat niet nee. DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org
chablis Geplaatst: 2 juli 2009 Geplaatst: 2 juli 2009 Origineel bericht van: Erik Slagter Origineel bericht van: chablis Kan dat niet op de achtergrond dan? Als de EPG stream op een andere transponder zit (en je hebt geen tuner vrij), dan kan dat niet nee. Ja, dat is logisch, maar kan de EPG niet een update krijgen, als je toevallig even lang een van die zenders fietst, of moet daar een tijdstip aan vastzitten? DM 800 HD, Enigma2, OpenPli, 2*Pioneer DBR-S110 NL, 2 wokken 1*HtH.
Erik Slagter Geplaatst: 3 juli 2009 Geplaatst: 3 juli 2009 Dat gebeurt ook wel degelijk, maar de meerdaags-epg heeft meestal wat tijd nodig. De Freesat heeft wel een uur nodig heb ik begrepen. DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen