Ga naar inhoud


[Q-music] verplaatst in hoger pakket?


Gast wknol

Aanbevolen berichten

hoi mensen,

 

sinds kort heb ik geen ontvangst meer van Q-Music Nederland, sinds ongeveer 2 weken op beide smartcards, de andere gecodeerde radiozenders van de NPO en de andere tv zenders werken wel gewoon naar behoren..

 

Heractivatie maakt niks uit, en heb ook wel de juiste Q-music, dus niet Q-Music Belgium!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: W3ird_N3rd
Basispakket/seca3: ook geluid op koemuziek.
Als die net nog op je brief zat geplakt, heb je de eerste drie maanden alles open he.

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb nog steeds geen geluid, nadat ik het settopboxpakket weer terug had op mijn kaartje ( na freevieuw) is het nadien opgehouden met Q muziek! smartcard in en uitdoen maakt ook niks uit, het is een Comwell mc45

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Hadrian
Origineel bericht van: W3ird_N3rd
Basispakket/seca3: ook geluid op koemuziek.
Als die net nog op je brief zat geplakt, heb je de eerste drie maanden alles open he.

Nee, toch niet. Ik weet toch zeker dat ik gisteren even Sport1 kon zien, en ik dacht ook Film1. Die ben ik nu weer kwijt.

Ik heb nog wel het themapakket en familiepakket, entertainment weet ik niet zeker.
Origineel bericht van: wknol
heb nog steeds geen geluid, nadat ik het settopboxpakket weer terug had op mijn kaartje ( na freevieuw) is het nadien opgehouden met Q muziek! smartcard in en uitdoen maakt ook niks uit, het is een Comwell mc45

Je hebt dus een STB-pakket?

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, die heb ik inderdaad.

Maar aangezien er momenteel ernstige problemen zijn met CDS en Tv Vlaanderen wat betreft codering, denk ik dat mijn kaart niet de update goed heeft doorgekregen, Ik zal hem morgen in een ouwe strong ontvanger eens plaatsen en dan afwachten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...