Ga naar inhoud


Geen geluid op EurosportHD


S_Hopper

Aanbevolen berichten

Kan je denk ik lang wachten, ik heb onlangs een vraag gesteld in een lopende draad (dus er zijn al deelnemers die van het probleem weten en zouden kunnen antwoorden). Ging over dit onderwerp.

 

Ondanks een herhalingsverzoek geen respons, dus maar een ticket aangemaakt maar ook van DMM hoor ik niets meer, wat is de responstijd van een ticket?

 

ontopic: ook bij mij op een oudere versie van Gemini alleen onverstaandbaar commentaar bij Eurosport HD. frown

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: mobieltje

Op welke satelliet????


23,5E

Origineel bericht van: mobieltje

Eurosport HD op 23,5E heeft geen Engels en NL geluid, dan pak je toch gewoon een Eurosport HD op een andere satelliet.


nice, kun je Eurosport HD op die andere sat ook kijken met je CD-kaartje, of heb je dan een ander abbonement nodig?
En welke andere sat bedoel je, 13E?


mvrgr

1 x Vu+ Solo 2

1 x Vu+ Solo SE

1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG data
Visiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gemini 4.0 heeft oude drivers van voor 24-1-2009 en heeft daarom geluid op Eurosport HD. Dik ff het topic aan op het forum van DMM, zodat DMM overtuigd wordt de drivers aan te passen(!)

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Dik ff het topic aan op het forum van DMM


been there, done that, ik draai de laatste Milo trouwens momenteel (speel zo veel da'k geen zin heb m'n tekst aan te passen :-)) ) met drivers van jan 2009, dus niet gemini 4.x


mvrgr

1 x Vu+ Solo 2

1 x Vu+ Solo SE

1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG data
Visiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gekke is dat als je een opname maakt en deze via de opname lijst vertraagd (als timeshift maar niet via de timeshift functie zelf) afspeelt dat je wel nederlands, Engels en Hongaars geluid hebt.

 

Bovendien dat het met een driver fix op te lossen moet zijn is ook bewezen, want de driver van 24 januari dit jaar (en ervoor) geeft wel geluid...

 

Ondanks dat twijfel ik eraan of CDS/SkyLink niet iets geks doet op deze transponder waardoor het mis kan gaan. Ze zenden namelijk eerst Tjechisch, daarna Engels in Dolby, en dan Nederlands en Hongaars. Wie weet kan de Dreambox niet goed overweg omdat het Dolby geluid middenin zit.

 

Dit het maar flink aan op het DMM forum (eventueel VIP). Echter voor de DMM lui is het wel lastig op te lossen daar ze geen CDS kaartje hebben en via een opname werkt het wel goed.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb antwoord gekregen.

 

 

Dieser Sender sendet im Skylink-HD-Paket für Empfänger in CZ und SK, verschlüsselt in CW und Seca/Mediaguard.

 

Eine originale Skylink-Smartcard entschlüsselt nur den tschechischen Audiostream.

 

Daß die anderen Sprachen nicht gehört werden können liegt nicht an der Dreambox

 

Dus ze zeggen ligt niet aan de dreambox.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: vlaamse
Heb antwoord gekregen.


Dieser Sender sendet im Skylink-HD-Paket für Empfänger in CZ und SK, verschlüsselt in CW und Seca/Mediaguard.

Eine originale Skylink-Smartcard entschlüsselt nur den tschechischen Audiostream.

Daß die anderen Sprachen nicht gehört werden können liegt nicht an der Dreambox

Dus ze zeggen ligt niet aan de dreambox.


volgens mij verstuurt CDS de laatste maanden toch echt geen Skylink smartkaarten, daarbij komt nog dat andere ontvangers wel normaal beeld en geluid geven wink

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...