Ga naar inhoud

Storing bij CD

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi. Ik kan sinds vandaag geen zender meer bekijken van CD. in mijn clarke tech hd ontvanger zie ik dat de pakketten goed staan op de kaart en de datum zelfs tot in augustus zijn houdbaarheid heeft. de afgelopen maanden sinds de nieuwe kaart was er totaal niets aan de hand. alles liep goed tot vanmiddag. Ik heb de oranje kaart en al geheractiveerd, maar zonder succes. CD is telefonisch voortdurend in gesprek

Iemand een idee ?!

Geplaatst:

Met de MaxDigital 225 hetzelfde euvel. Even updaten in een goedgekeurde ontvanger doet wonderen. Er moet weer nieuwe software voor komen... blush

Geplaatst:

maar toch vind ik het dit keer vreemd, omdat in principe de nieuwe seca kaart gewoon werkte. ook de datum in de kaart is al in de toekomst, dus hij heeft wel een pulse ontvangen.....

Geplaatst:

Ook zelfde probleem met MaxPlus 2100. SECA 3 kaartje en alles is zwart..... SECA2 ook geprobeerd maar werkt niet (waarschijnlijk allang uitgeschakeld).

Geplaatst:
Origineel bericht van: Big@
maar toch vind ik het dit keer vreemd, omdat in principe de nieuwe seca kaart gewoon werkte. ook de datum in de kaart is al in de toekomst, dus hij heeft wel een pulse ontvangen.....

Ja maar de kaart heeft twee datums bij jou zal hoogstwaarschijnlijk de Managements datum nog op 1-7 staan en ja dan gaat hij ook op zwart.
Die datum kun je in het menu van de C Tech niet vinden zelf gebruik ik daar een oude Xcam voor die geeft het wel aan.
Dus wachten op nieuwe firmware intussen in een goedgekeurde ontvanger of ci module updaten. laugh
Gast Henri Aalten
Geplaatst:

Klopt, dan komt de Management update niet goed door.

Heb ik ook gehad met mijn Vantage 8000S.

Overigens gaf mijn dealer aan, dat dit met de Seca 3 kaart eenmalig voorkomt,(ik vind het vreemd)

Maar ik wacht het af.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen