Catastrofus Geplaatst: 1 juli 2009 Geplaatst: 1 juli 2009 Situatie: Ik heb 1 dm8000 met 2 dvb-s2 tuners (uiteraard) + nog 2 dvb-c tuners ingebouwd en helaas heb ik een probleem dat elk satkanaal 'grey' is en niet meer selekteerbaar. Na de installatie van de laatste versie van Milo heb ik gedaan: - Installatie Milo. - Downloaden HenkSat settings en deze kanalen zijn zichtbaar. - Scannen van m'n kabelboer freq. - Dmv dreamboxedit de settings naar me toe gehaald. - De settings (sat/cable) gemerged in een gecombineerde setting. - Dmv dreamboxedit de handel weer geupload en al m'n satkanalen zijn 'grey' geworden en kan ik alleen nog maar de bouquetten van de kabelboer bekijken. Dit kan niet de bedoeling zijn. Onderzoekje leerde dat de settings staan op 'niets aangesloten' en ik heb geen mogelijkheid om dit te wijzigen... Wellicht iemand een oplossing? Gert. 2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen