Jan Ambers Geplaatst: 2 juli 2009 Geplaatst: 2 juli 2009 Volgens Lyngsat zijn vanaf nu VTM en VT4 vrij = FTA ??? Op welke frekw zit Schlager TV ?
Gast wknol Geplaatst: 2 juli 2009 Geplaatst: 2 juli 2009 Ja, klopt, de gehele transponder incl de radiozenders zijn FTA! Schlager tv zit op freq 12574.25 H 22000Sym fec 5/6 zie ook dit topic: http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/topics/1689329/1/Tvv_tr_12722_H_FTA
Johnny UAE Geplaatst: 2 juli 2009 Geplaatst: 2 juli 2009 Ik kan nu ook SBS6, Veronica, NET5 en al die andere nederlandse zenders kijken Mij niet gelaten....... Heb enkel een nieuwe aktiviatie aangevraagd voor mijn TVV kaart en merk nu dat bijna alles open is..... behalve die filmkanalen Greetz, Johnny Vu+ Duo 4K SE, 2T HDD 2.5" Barricuda, 65" Smart TV Philips, Triax TD88, 2 x MTI & 2 x Ultra Black Quad LNB’s geschakeld via 2 4/1 switches. Image VTi 15.0 / OsCam / Hans Settings (aangepast)
Moderator ceesv Geplaatst: 2 juli 2009 Moderator Geplaatst: 2 juli 2009 Origineel bericht van: Johnny UAE Ik kan nu ook SBS6, Veronica, NET5 en al die andere nederlandse zenders kijken Mij niet gelaten....... Heb enkel een nieuwe aktiviatie aangevraagd voor mijn TVV kaart en merk nu dat bijna alles open is..... behalve die filmkanalen Greetz, Johnny Die kan je op dit moment zelfs zien, zonder kaart. Door problemen met bepaalde ontvangers heeft men de codering tijdelijk uitgeschakeld. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen