Ga naar inhoud

totale kosten voor feedhunting

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

wat heb ik nodig kwa schotel en lmb om goed te kennen feedhunten en wat is een goede PCkaart daar voor wie ken me een totaal prijs geven van wat iets kost het liefst meteen ku/c lmb en een 1.50m schotel met rotor

Geplaatst:
Origineel bericht van: DVD
wat heb ik nodig kwa schotel en lmb om goed te kennen feedhunten en wat is een goede PCkaart daar voor wie ken me een totaal prijs geven van wat iets kost het liefst meteen ku/c lmb en een 1.50m schotel met rotor

@DVD,

Volgens de door jou gewenste specificaties ongeveer 1000 Euro (nieuwprijs).

Met vriendelijke groeten wink

sattaz
Geplaatst:

Sorry voor de hijack,maar wat is de lol aan feedhunten?

Ik kijk nu 3 jaar schotel,en weet van gekkigheid niet wat ik moet kijken,zoveel zenders en films.

Waarom zou je een (zomaar een voorbeeld)"wachtende reporter uit kazachstan"gaan bekijken.

Kunnen jullie mij dit uitleggen.No offence hoor,wil het gewoon weten wat jullie drijft.

DM800+DM500HD Open Pli ~ Triax88 multifeed 13-19-23-28 ~ inverto twin LNB ~ EMP P.164IW switches ~ 2Tb Synology D109+4 Tb Qnap TS121

DM500 + 80 cm DIESL met Inverto 4* monoblock in Spanje.

Geplaatst:

Dat je zit te gluren....dat iemand niet weet dat er onbewust naar die persoon zit te kijken. En dan het onverwachte zeg maar.

Maar je zou ook kunnen denken, wat is het nut van een hobby?

Astra 1 zit bij mij op  31,5°E,  28.2°E, 19.2°E
Astra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°E
Astra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E

• 2 weken later...
Geplaatst:

DVD neem over het feedhunten eens kontakt op met Feedhunter Rinie.Hem kennende weet ik zeker dat hij je graag verder helpt.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Geplaatst:

Haha ok. Mijn feedhunt installatie bestaat uit het volgende:

- Triax TD110 schotel

- Universele multifeed beugel met 1 inverto black ultra twin LNB (gebruik ik voor de astra3 en het zoeken van feeds aangezien deze in het midden van de shotel zit) en 2 edision twin LNB's voor de Astra1 en Astra2.

- Clarke-tech 5000HD Combo Plus (met blindscan voor DVB-S en DVB-S2)

- SG2100 motor

- Jaeger actuator om de elevatie van de schotel voor inclined satellieten bij te stellen.

Wil je een beetje goedkoop beginnen zou dit denk ik wel een leuk setje zijn:

- Grotere schotel, bijv. de Triax TD110 (60 euro)

- Een Inverto Black Ultra LNB (15 euro)

- Een SG2100 motor (45 euro)

- Kabel en connectoren (10 tot 20 euro)

- Een blindscan ontvanger, om te beginnen is een 2e hands Maxplus 2100 een goede keus (2e hands tussen de 50 en 70 euro)

Totaal kom je dus ongeveer uit op een 200 euro.

Laminas 120cm - Diseqc Motor - Inverto Black Ultra Twin LNB - TBS 6903 - Mutant HD60

Geplaatst:

dus alleen mog een 2e hands Maxplus 2100 een goede keus (2e hands tussen de 50 en 70 euro)

de rest staat er al

Geplaatst:
Origineel bericht van: DVD
dus alleen mog een 2e hands Maxplus 2100 een goede keus (2e hands tussen de 50 en 70 euro)
de rest staat er al

@DVD,

Jouw aldus samengestelde set wijkt zodoende dan wel flink af van jouw oorspronkelijke doelstelling.

Maar het is wel een goed(kop)e manier om eens te kijken of feedhunten interessant voor je is/blijft.

Met vriendelijke groeten wink

sattaz
Geplaatst:

sattaz het is maar het begin als ik wat meer geld heb word er natuurlijk verbouwd

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen