Ga naar inhoud


euro sport HD vraagje


Gast fredjes

Aanbevolen berichten


  • Reacties 83
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hier bij nog een antwoord van Ghost. over eurosport hd over nederlandse geluid, op 23 graden oost.

 

Hi,

 

naja.. das sieht sehr kaputt aus, was die da senden.

 

Sprich PCR passt nicht zu den PTS werten. Sowas kann nicht ordentlich funktionieren.

 

Da sollte man mal ne nette Mail hin schicken, dass die das fixen. Da macht der Muxxer mist.

 

cu

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: vlaamse
Sprich PCR passt nicht zu den PTS werten. Sowas kann nicht ordentlich funktionieren.


Kan je dat ietsje duidelijker uitleggen svp om dit hard te kunnen maken bij CD?!? Ik kan namelijk ook geen Eurosport HD zien (staat op zwart) en hoor slechts de engelse audiospoor....
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: klexa67
Kan je dat ietsje duidelijker uitleggen svp om dit hard te kunnen maken bij CD?!? Ik kan namelijk ook geen Eurosport HD zien (staat op zwart) en hoor slechts de engelse audiospoor....


Dat is al een aantal weken bekend bij CDS dus dat hoef je niet uit te leggen lijkt me.
Het probleem is dat alle goedgekeurde ontvangers het geluid wel goed doorgeven.

Als je geen Eurosport HD kan zien ja heb je het juiste abo kijk je op de juiste satelliet dus de Astra3 op 23.5 oost en heb je een HD ontvanger dus graag iets meer info. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Dat is niet juist. De goedgekeurde ontvangers geven wel geluid, inderdaad, maar het kan niet synchroon zijn.,


Nou en dat heb je getest als het niet synchroon is dan is het zo weinig dat het in ieder geval niet te zien is, net getest op twee HD ontvangers en ook een interview dus goed op het beeld en geluid gelet maar ik zie niets vreemds. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tippy
Mijn Homecast 8100 CD CI geeft geen geluid bij Eurosport HD. Gisteren soms wel, vanavond in het geheel niet.


Misschien kun je even toelichten of je ook de CD Mediaguard ci module gebruikt zo ja lijkt het me dat er dan eens serieus wordt gekeken naar het probleem. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb op mijn AZbox met Multicas het Nederlandse geluid, zonder beeld en/of geluid haperingen.

Of het lipsynchroon is kan ik nog niet beoordelen.(schansspringen....)

"het daghet in het Oosten, het lightet overal;

hoe luttel weet C-plusje waarheen ik kijken zal"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:


Misschien kun je even toelichten of je ook de CD Mediaguard ci module gebruikt zo ja lijkt het me dat er dan eens serieus wordt gekeken naar het probleem. laugh


Ik gebruik een Aston CI laatste versie (2.23).Vandaag weer wel geluid, maar het is : zo de wind waait, waait mijn hoedje. Soms wel, soms geen geluid

Xtrend 10000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aart44
Problemen met het geluid zijn ineens opgelost lijkt er op dat ze bij Skylink de boel aangepast hebben. laugh


Ik heb ook al de hele dag Nederlands geluid, maar heb de ervaring dat dit niets hoeft te betekenen. Als hij het over 3 dagen nog goed doet zal het wel opgelost zijn.

Ik merk echter wel iets veranderd bij Eurosport HD wat het geluid betreft. Ik kan mijn geluid op dat kanaal zetten op auto, Nederlands, Tsjechisch, Hongaars of Engels 5.1. Hij staat altijd op auto en heb dan Nederlands geluid (als het werkt). In het menu staat het zo ingesteld dat ik bij meertalig geluid in de stand auto automatisch Nederlands krijg. Is dat niet aanwezig, dan pakt hij Engels en als dat er ook niet is, pakt hij het eerste geluidsspoor.

Bij mij geeft hij sinds vandaag in de stand auto het Tsjechische geluid (1e spoor). Handmatig op het Nederlandse spoor instellen geeft idd gewoon Nederlands.

Bij andere meertalige zenders gaat het wel goed. Dit is er dus veranderd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is behoorlijk wat veranderd, mijn probleem is namelijk ook verdwenen. Ik heb een abo bij CDS met ESHD en ook een abo bij Skylink zonder ESHD. Nou had ik altijd wel geluid maar geen beeld, deze was geblokkeerd, want ik had geen rechten. Als ik het Cryptoworks module verwijderde en alleen de Aston met CDS erop liet lopen, had ik wel beeld.

Vanaf vandaag kan ik weer beide modules tegelijk er in laten en heb meteen beeld.

 

TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks

Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD

KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver

HTC HD2

Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...