Ga naar inhoud


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

CanalDigitaal ligt compleet plat en is telefonisch NIET te bereiken.

 

alle 0900 nummer liggen eruit, ook dealerlijn.

 

Regiomanagers nemen mobiele telefoon ook niet op !

 

Zal wel te maken hebben dat half NL zonder beeld zit op de nieuwe seca3 kaart.

Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....


Geplaatst:

Ik vind dit niet echt hot nieuws. Verplaatst naar het Canal Digitaal subforum.

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Geplaatst:

De klantenservice is al weken ronduit slecht.

Het kaarten verhaal begint een soap te worden.

Bagger voor veel geld.

Waar blijft de concurrentie ?

Start morgen een andere provider dan hebben ze gisteren al genoeg klanten.

Schei uit aub !

 

 

Topfield 7700 Hsci , Philips 2212

Echostar ap700 , Jaeger 99 G

Triax 78cm , Triax 64cm

Gast Mimisiku
Geplaatst:

Nee hoor, die nieuwe provider doet dan exact hetzelfde als CDS nu. Kredietcrisis..Veel geld vangen voor zo min mogelijk service..

Geplaatst:

De eerste tien zenders van de kanalenlijst van CDS worden nu FTA uitgezonden om minstens een deel van de klanten te sussen.

 

Greets

Geplaatst:

nee de kanalen zijn FTA gegaan voor 2 weken om de fabrikanten van de ontvangers de tijd te geven om niuwe software te ont wikkelen voor de problemen met de nieuwe kaart

sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie)

samsung dvbt

Geplaatst:

Hoe weet je dat?

 

Henk

Triax A1,2,3 en HB. Nokia d-Box (Dr Jamal), Micronik 1200S, Philips (Rayhtec), Powersky 8210, DM 500 (Gemini 4.7), DM800 (Open PLi), VU+Duo. Panasonic 42" Plasma HD Ready, Sony Bravia KDL-50W656A.

Geplaatst:

Ik weet het zo net nog niet, gisteren was tv vlaanderen ook fta.Is nu ook weer gecodeerd.

 

Misschien heeft het wel te maken ,dat cd voorbereidingen treft voor hd zenders. Ben benieuwd.

 

trouwens heb ik een goedgekeurde philips ontvanger al tig keer geflast, werk voor geen meter op de ceca3 kaart

 

 

vriendelijke groet,

devisser

Geplaatst:

@ Sjaak: Thanx!

Triax A1,2,3 en HB. Nokia d-Box (Dr Jamal), Micronik 1200S, Philips (Rayhtec), Powersky 8210, DM 500 (Gemini 4.7), DM800 (Open PLi), VU+Duo. Panasonic 42" Plasma HD Ready, Sony Bravia KDL-50W656A.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Sjaak(k)
Origineel bericht van: Belsat
Hoe weet je dat?

Henk



Origineel bericht van: CanalDigitaal nieuwsbrief

Sinds 1 juli is er beelduitval op sommige “niet gecertificeerde” satellietontvangers. Hierdoor is de klantenservice op dit moment niet goed telefonisch bereikbaar.

Het probleem wordt veroorzaakt door een fout in de software waardoor de geldigheidsdatum (ontvangstrechten) van de smartcard niet correct wordt verwerkt.

Bij de door Canal Digitaal gecertificeerde ontvangers wordt deze datum dagelijks correct verwerkt en daar zijn dan ook geen problemen mee.

Onderstaande ontvangers zijn “niet gecertificeerd” door Canal Digitaal en hebben last van beelduitval:

· König

· Maxplus

· Technomate

· ClarkeTech 2100 plus

· ClarkeTech 3100 plus

· Rebox 2701spvr
Nieuwe software beschikbaar via leverancier: website Rebox

· SAB Exploxer FTA SC
Nieuwe software beschikbaar via leverancier: website SAB

· SAB Explorer SC PVR
Nieuwe software beschikbaar via leverancier: website SAB

· MaxDigital 225

De leveranciers van deze ontvangers zijn druk bezig met het maken van nieuwe software waarmee ze het probleem kunnen verhelpen.

Voor sommige ontvangers is al nieuwe software beschikbaar (zie boven). Dit is echter geen garantie dat het ook in de toekomst goed zal blijven werken.

CanalDigitaal adviseert daarom uitsluitend het gebruik van “officieel gecertificeerde” ontvangers om dergelijke ongemakken te voorkomen. cry:D :D

2 juli 2009




Het is kul reden om te zeggen dat om deze reden de klantenservice niet telefonisch bereikbaar is.

CDS had goed functioneren in de tijd dat de DDR, Sovjet-Unie en Tsjechoslowakije nog bestonden. In deze tijd zouden ze misschien uitblinken in klantvriendelijkheid. smile
  • Moderator
Geplaatst:
Origineel bericht van: Amager95
Hierdoor is de klantenservice op dit moment niet goed telefonisch bereikbaar.


Het is kul reden om te zeggen dat om deze reden de klantenservice niet telefonisch bereikbaar is.

CDS had goed functioneren in de tijd dat de DDR, Sovjet-Unie en Tsjechoslowakije nog bestonden. In deze tijd zouden ze misschien uitblinken in klantvriendelijkheid. smile


Anders gezegd:

Doordat bij bepaalde niet gecertificeerde ontvangers er software problemen zijn, waardoor er beelduitval optreedt, proberen veel mensen op dit moment de servicedesk te bereiken.
Hierdoor lopen de wachttijden hoog op, en zijn lijnen overbezet.


Zo beter? (gevalletje oorzaak en gevolg)

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Heb gisteren de nieuwe kaart ontvangen maar krijg nu geen update binnen.

Talloze klanten die dus gisteren de nieuwe kaart binnen hebben gekregen krijgen dus geen update en geen beeld op de zenders die gecodeerd zijn. Dus gaan weer bellen kaart werkt niet dus zal het nog drukker worden op die lijnen. eek

CD is goed bezig om over hun klantvriendelijke brief die bij de kaart zit maar te zwijgen. Wat een taal durven ze uit te spreken. mad Mijn seca 2 kaart werkte tot toe perfect al jaren dus wij zitten niet te wachten op een andere kaart dus betaal ik de kaart niet !

Voor seca 2 hadden we nog seca 1 dit was veel meer FUN :D

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

  • Moderator
Geplaatst:

Nieuwe kaarten staan 3 weken open, eerst daarna heb je een update nodig.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...