MR_B Geplaatst: 2 juli 2009 Geplaatst: 2 juli 2009 CanalDigitaal ligt compleet plat en is telefonisch NIET te bereiken. alle 0900 nummer liggen eruit, ook dealerlijn. Regiomanagers nemen mobiele telefoon ook niet op ! Zal wel te maken hebben dat half NL zonder beeld zit op de nieuwe seca3 kaart. Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
Murdock Geplaatst: 2 juli 2009 Geplaatst: 2 juli 2009 Ik vind dit niet echt hot nieuws. Verplaatst naar het Canal Digitaal subforum. Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Littlesat Geplaatst: 2 juli 2009 Geplaatst: 2 juli 2009 Hoeze!? Dit is toch wel echt HOT nieuws... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Alfons Verbiest Geplaatst: 2 juli 2009 Geplaatst: 2 juli 2009 Origineel bericht van: Littlesat Hoeze!? Dit is toch wel echt HOT nieuws... Met dit weer is alles HOT news.
Satlux Geplaatst: 2 juli 2009 Geplaatst: 2 juli 2009 De klantenservice is al weken ronduit slecht. Het kaarten verhaal begint een soap te worden. Bagger voor veel geld. Waar blijft de concurrentie ? Start morgen een andere provider dan hebben ze gisteren al genoeg klanten. Schei uit aub ! Topfield 7700 Hsci , Philips 2212 Echostar ap700 , Jaeger 99 G Triax 78cm , Triax 64cm
Gast Mimisiku Geplaatst: 2 juli 2009 Geplaatst: 2 juli 2009 Nee hoor, die nieuwe provider doet dan exact hetzelfde als CDS nu. Kredietcrisis..Veel geld vangen voor zo min mogelijk service..
Gast Paullo Geplaatst: 2 juli 2009 Geplaatst: 2 juli 2009 De eerste tien zenders van de kanalenlijst van CDS worden nu FTA uitgezonden om minstens een deel van de klanten te sussen. Greets
clemens2 Geplaatst: 2 juli 2009 Geplaatst: 2 juli 2009 nee de kanalen zijn FTA gegaan voor 2 weken om de fabrikanten van de ontvangers de tijd te geven om niuwe software te ont wikkelen voor de problemen met de nieuwe kaart sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie) samsung dvbt
Belsat Geplaatst: 2 juli 2009 Geplaatst: 2 juli 2009 Hoe weet je dat? Henk Triax A1,2,3 en HB. Nokia d-Box (Dr Jamal), Micronik 1200S, Philips (Rayhtec), Powersky 8210, DM 500 (Gemini 4.7), DM800 (Open PLi), VU+Duo. Panasonic 42" Plasma HD Ready, Sony Bravia KDL-50W656A.
devisser Geplaatst: 2 juli 2009 Geplaatst: 2 juli 2009 Ik weet het zo net nog niet, gisteren was tv vlaanderen ook fta.Is nu ook weer gecodeerd. Misschien heeft het wel te maken ,dat cd voorbereidingen treft voor hd zenders. Ben benieuwd. trouwens heb ik een goedgekeurde philips ontvanger al tig keer geflast, werk voor geen meter op de ceca3 kaart vriendelijke groet, devisser
Belsat Geplaatst: 2 juli 2009 Geplaatst: 2 juli 2009 @ Sjaak: Thanx! Triax A1,2,3 en HB. Nokia d-Box (Dr Jamal), Micronik 1200S, Philips (Rayhtec), Powersky 8210, DM 500 (Gemini 4.7), DM800 (Open PLi), VU+Duo. Panasonic 42" Plasma HD Ready, Sony Bravia KDL-50W656A.
Amager95 Geplaatst: 2 juli 2009 Geplaatst: 2 juli 2009 Origineel bericht van: Sjaak(k) Origineel bericht van: Belsat Hoe weet je dat? Henk Origineel bericht van: CanalDigitaal nieuwsbrief Sinds 1 juli is er beelduitval op sommige “niet gecertificeerde” satellietontvangers. Hierdoor is de klantenservice op dit moment niet goed telefonisch bereikbaar. Het probleem wordt veroorzaakt door een fout in de software waardoor de geldigheidsdatum (ontvangstrechten) van de smartcard niet correct wordt verwerkt. Bij de door Canal Digitaal gecertificeerde ontvangers wordt deze datum dagelijks correct verwerkt en daar zijn dan ook geen problemen mee. Onderstaande ontvangers zijn “niet gecertificeerd” door Canal Digitaal en hebben last van beelduitval: · König · Maxplus · Technomate · ClarkeTech 2100 plus · ClarkeTech 3100 plus · Rebox 2701spvr Nieuwe software beschikbaar via leverancier: website Rebox · SAB Exploxer FTA SC Nieuwe software beschikbaar via leverancier: website SAB · SAB Explorer SC PVR Nieuwe software beschikbaar via leverancier: website SAB · MaxDigital 225 De leveranciers van deze ontvangers zijn druk bezig met het maken van nieuwe software waarmee ze het probleem kunnen verhelpen. Voor sommige ontvangers is al nieuwe software beschikbaar (zie boven). Dit is echter geen garantie dat het ook in de toekomst goed zal blijven werken. CanalDigitaal adviseert daarom uitsluitend het gebruik van “officieel gecertificeerde” ontvangers om dergelijke ongemakken te voorkomen. :D 2 juli 2009 Het is kul reden om te zeggen dat om deze reden de klantenservice niet telefonisch bereikbaar is. CDS had goed functioneren in de tijd dat de DDR, Sovjet-Unie en Tsjechoslowakije nog bestonden. In deze tijd zouden ze misschien uitblinken in klantvriendelijkheid.
Moderator ceesv Geplaatst: 2 juli 2009 Moderator Geplaatst: 2 juli 2009 Origineel bericht van: Amager95 Hierdoor is de klantenservice op dit moment niet goed telefonisch bereikbaar. Het is kul reden om te zeggen dat om deze reden de klantenservice niet telefonisch bereikbaar is. CDS had goed functioneren in de tijd dat de DDR, Sovjet-Unie en Tsjechoslowakije nog bestonden. In deze tijd zouden ze misschien uitblinken in klantvriendelijkheid. Anders gezegd: Doordat bij bepaalde niet gecertificeerde ontvangers er software problemen zijn, waardoor er beelduitval optreedt, proberen veel mensen op dit moment de servicedesk te bereiken. Hierdoor lopen de wachttijden hoog op, en zijn lijnen overbezet. Zo beter? (gevalletje oorzaak en gevolg) Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
hugogertie Geplaatst: 3 juli 2009 Geplaatst: 3 juli 2009 Heb gisteren de nieuwe kaart ontvangen maar krijg nu geen update binnen. Talloze klanten die dus gisteren de nieuwe kaart binnen hebben gekregen krijgen dus geen update en geen beeld op de zenders die gecodeerd zijn. Dus gaan weer bellen kaart werkt niet dus zal het nog drukker worden op die lijnen. CD is goed bezig om over hun klantvriendelijke brief die bij de kaart zit maar te zwijgen. Wat een taal durven ze uit te spreken. Mijn seca 2 kaart werkte tot toe perfect al jaren dus wij zitten niet te wachten op een andere kaart dus betaal ik de kaart niet ! Voor seca 2 hadden we nog seca 1 dit was veel meer FUN VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1
Moderator ceesv Geplaatst: 3 juli 2009 Moderator Geplaatst: 3 juli 2009 Nieuwe kaarten staan 3 weken open, eerst daarna heb je een update nodig. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen