Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De ontvangen kaart staat op 01-07-2009 dus heeft wel degelijk een update nodig en heb dus geen beeld op de nieuwe kaart.

Omdat de zenders ongecodeerd zijn waarop de updates worden uitgezonden wordt volgens mij dus de kaart niet geupdate.

Dus blijf ik de seca 2 kaart gebruiken.

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

• Moderator
Geplaatst:

De zenders van de hogere pakketten zijn wel gecodeerd, en daarover worden de kaarten wel geupdated.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Heb ik wel geprobeerd op Discovery, Eredivisie live en Eurosport maar krijg geen update binnen op de DM500 met Gemini 4.6 en cccam 2.11.

Met de seca 2 kaart werken deze zenders wel.

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Geplaatst:

momenteel geen ontvangst themakanalen op 23oost! ook de Tv Vlaanderen tranponder stoort enorm!! soms geen beeld. Is er zwaar onweer in Vilvoorde?

Geplaatst:
Origineel bericht van: ceesv
Origineel bericht van: Amager95
Hierdoor is de klantenservice op dit moment niet goed telefonisch bereikbaar.

Het is kul reden om te zeggen dat om deze reden de klantenservice niet telefonisch bereikbaar is.

CDS had goed functioneren in de tijd dat de DDR, Sovjet-Unie en Tsjechoslowakije nog bestonden. In deze tijd zouden ze misschien uitblinken in klantvriendelijkheid. smile

Anders gezegd:

Doordat bij bepaalde niet gecertificeerde ontvangers er software problemen zijn, waardoor er beelduitval optreedt, proberen veel mensen op dit moment de servicedesk te bereiken.
Hierdoor lopen de wachttijden hoog op, en zijn lijnen overbezet.

Zo beter? (gevalletje oorzaak en gevolg)

beste Ceesv, mijn opmerking was niet tegen jou bedoeld.
  • Moderator
Geplaatst:

Ik was even de advocaat van de duivel. smile

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Ik had geen beeld op mijn Seca3 kaart sinds vorige week 27-6 , ondanks dat de datum al die tijd wel op 1-7-09 stond (zowel management als 006A) Ik vermoede dat het aan mijn GBOX lag dus heb deze gewijzigd naar CCCAM 2.2.1

Het schijnt namelijk dat Gbox teveel key updates vraagt aan de Seca3 kaart en hierdoor blokkeert...(hoop niet dat dit voor CCCAM ook geldt)

Vervolgens heb ik een heractivatie aangevraagd op 2-7 .

Ik kreeg gisteren na de heractivatie direct een update van Management datum naar 3-9-09 maar geen update van 006A datum.

Sinds vandaag ook 006A bijgewerkt naar 2-9-09 dus zijn bij ons ook alle zenders weer te kijken !!

Dit alles op een Dreambox 7020.

Dreambox 7020si - Technisat Multytenne 13-19-23,5-28 - PLI Jade 1-2-3 - Nabilo Darkstar2 - Gemini - GBOX 2.1b - CCCam 2.1.1

Je dorp heeft gebeld, ze willen hun gek terug smile

Geplaatst:
Origineel bericht van: ceesv
De zenders van de hogere pakketten zijn wel gecodeerd, en daarover worden de kaarten wel geupdated.

Inmiddels zijn nu ook weer achter de codering

RTL 7
RTL 8
NET5
Veronica

Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen