oldebroek Geplaatst: 3 juli 2009 Geplaatst: 3 juli 2009 Origineel bericht van: Bopke er wordt gespeculeerd dat de seca 3 kaart aan een MAC adres kan worden gekoppeld , das natuurlijk ONmogelijk bij zon anaal digitaal doos want die hebben vaak geen ethernetpoort .. dit gaat dus niet op ..... Maar wel aan de cpu... Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn.
leo1949 Geplaatst: 3 juli 2009 Geplaatst: 3 juli 2009 Waarom zou dat niet kunnen MAC staat voor "Media Access Control" en wordt ook wel hardware-adres genoemd en zo'n kaartje zou er zomaar naar kunnen kijken. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Apple740 Geplaatst: 3 juli 2009 Geplaatst: 3 juli 2009 Origineel bericht van: aart44 Wie heeft het daarover het MAC adres waar hij in zit geeft hij eenmalig een geldige key af. En jij denkt dat er geen manier is om die key tijdens die éénmalige afgifte te kopiëren en - van mijn part - in miljoenvoud uit te delen? En MAC adressen kunnen simpelweg gespoofed worden. Denken dat men nu eindelijk iets gevonden heeft tegen illegaal misbruik wat écht werkt en blijft werken is gewoon naïef.
Edwin Geplaatst: 3 juli 2009 Geplaatst: 3 juli 2009 Denk het sharen nauwelijks te stoppen is. Stel ze geven een speciale code door, en de kaart antwoord vanaf dan maar ene keer, dus de eerste die de key vraagt heeft geluk, de rest krijgt niets. In theorie geen cs meer mogelijk. Maar cd heeft maar een twintigtal kanalen. De payserver voorziet zichzelf van 20 kaarten en steekt ze in twintig dreamboxen, en gebruikt een caché op alle kaarten. Kost hen ook niet zo duur, want veel kaarten kunnen ze krijgen aan 1 € extra. Hebben ze direct een systeem waar ze een kwasi onbeperkt aantal klanten kunnen op zetten. Edwin
chukky2 Geplaatst: 4 juli 2009 Geplaatst: 4 juli 2009 ja, waar ben je mee bezig als je 20 dreamboxen thuis hebt staan ? 20 utp aansluitingen enz...
RVP Geplaatst: 4 juli 2009 Geplaatst: 4 juli 2009 Origineel bericht van: chukky2 ja, waar ben je mee bezig als je 20 dreamboxen thuis hebt staan ? 20 utp aansluitingen enz... Mijn switch hier heeft 42 poorten dus dat is geen probleem, nu nog 20 tuners.
Lambik61 Geplaatst: 4 juli 2009 Geplaatst: 4 juli 2009 Origineel bericht van: Edwin Denk het sharen nauwelijks te stoppen is. Stel ze geven een speciale code door, en de kaart antwoord vanaf dan maar ene keer, dus de eerste die de key vraagt heeft geluk, de rest krijgt niets. In theorie geen cs meer mogelijk. <knip> Edwin De kaart antwoord maar 1 keer. En wat als ik als een bezetene aan het zappen ben? rtl4 - sbs6 - veronica - rtl4 - veronica Ik denk niet dat het sharen zo eenvoudig te stoppen is. En ik denk ook niet dat CD nu opeens het ei van columbus heeft. CU Lambik VU+ DUO2, Triax88, 13E,19E,23E,28E
Littlesat Geplaatst: 4 juli 2009 Geplaatst: 4 juli 2009 Cardshare is niet te stoppen. Simpelweg omdat het gebaseerd is op de McComack hack. Maar het is wel veel lastiger te maken. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen