Ga naar inhoud


[Satelliet] FTA eerste 10 kanalen van cannal digitaal


clemens2

Aanbevolen berichten

De eerste 10 kanalen van cd zijn de komende 2 weken gratis te ontvangen.

Reden hiervan is dat er erg veel problemen met de nieuwe kaart waren en op SAB na nog geen andere fabrikant daar echt een nieuwe software voor hun ontvangers had.

Deze 2 weken kunnen de fabrikanten besteden aan het ontwikkelen van wel werkende software, en bied de dealers tijd om dit te installeren op de ontvangers van de klanten.

 

sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie)

samsung dvbt

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Werd me meegedeeld vanaf de groothandel deze zou dat van iemand van cd hebben, al heb ik ze maar kort gesproken en zit ik me nu af te vragen of het misschien 10 dagen was. Maar de kern van het verhaal blijft duidelijk.

sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie)

samsung dvbt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Deze 2 weken kunnen de fabrikanten besteden aan het ontwikkelen van wel werkende software, en bied de dealers tijd om dit te installeren op de ontvangers van de klanten.


Nou lijkt me een zinloze aktie, binnen 2 of 10 dagen hebben fabrikanten heus geen nieuwe software ontwikkeld.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Knap persoon die de nieuwe software op m'n CD goedgekeurde ontvanger krijgt whistle . Maar wat zijn nu die 10 eerste kanalen? Ik neem aan dat dit de publieke en comerciële zenders zijn?

Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

Nou lijkt me een zinloze aktie, binnen 2 of 10 dagen hebben fabrikanten heus geen nieuwe software ontwikkeld.

Binnen die twee dagen kun je overstappen na een gecertificeerde ontvanger... ;-)
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is een goed idee als je niet goed bij je hoofd bent of geen benul van zoiets als satforums en het ontvangen van honderden zenders hebt of alleen maar voor zolang het duurt zonder al te veel problemen naar wat Nederlandse zenders wilt kijken (ook al is dat eerder geen garantie gebleken)

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die zijn niet goed bij hun hoofd? Ik zie die miljoenen satkijkers hier in inderdaad niet allemaal hier terug. Zou het kunnen dat er mensen zijn die gewoon naar de CD kanalen kijken en een paar FTA's en zich daar verder niet druk over maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

devil-smiley-083.giftvhappy.gif

 

smiley_slobber.gif Ik kijk hier momenteel RTL 4 , holy cow .... wacko.gif

Ook de andere die FTA zijn , en daarbetaal dan normaalgezien voor ?? shock.gif

 

Ook sommige momentele FTA-ers TVV , datings , holy smoking cow !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: clemens2
De eerste 10 kanalen van cd zijn de komende 2 weken gratis te ontvangen.
Reden hiervan is dat er erg veel problemen met de nieuwe kaart waren en op SAB na nog geen andere fabrikant daar echt een nieuwe software voor hun ontvangers had.
Deze 2 weken kunnen de fabrikanten besteden aan het ontwikkelen van wel werkende software, en bied de dealers tijd om dit te installeren op de ontvangers van de klanten.


Niet helemaal waar, zelfs originele originele ontvangers waarvan de kaart al verlopen was upte niet en het 0900 nummer lag compleet plat !

Dat is de reden waarom de codering er deels afligt.

Canadigitaal houdt helemaal geen rekening met andere merken.

Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...