hendrik jan Geplaatst: 2 juli 2009 Geplaatst: 2 juli 2009 Ik heb vanmiddag mijn Pace 810XE weer eens uit de kast gehaald en m aangesloten en tot mijn verbazing gaf ie geen HD beeld. ook de vrij zenders doen niets. Hiervoor met een Irdeto II werkte het wel maar de kaart wordt niet meer ondersteund door C+ (krijg geen updates meer). Iemand een idee/oplossing? Henk
Mister HaCk Geplaatst: 3 juli 2009 Geplaatst: 3 juli 2009 Pace 810 is gewoon een slechte HD decoder, deze heeft nooit goed gewerkt en zeker niet op het HDTV aanbod van CanalDigitaal
Moderator ceesv Geplaatst: 3 juli 2009 Moderator Geplaatst: 3 juli 2009 Ik weet niet hoe lang die in de kast heeft gestaan, maar ondertussen zijn er een paar transponder wisselingen geweest, en heb je ook een seca 3 kaart nodig voor HD. Ik denk dat je de nieuwe transponders met de hand in de transponderlijst moet toevoegen, en de kanalen opnieuw moet inscannen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Moderator ceesv Geplaatst: 3 juli 2009 Moderator Geplaatst: 3 juli 2009 En welk CI-module gebruik je? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
hendrik jan Geplaatst: 4 juli 2009 Auteur Geplaatst: 4 juli 2009 Probleem opgelost. Fabrieksinstellingen geréset, opnieuw geinstalleerd en ploeps een zee aan HD kanalen. Toch te lang in de kast gestaan denk ik. Dank voor alle moeite en het mee denken. HJ
Apple740 Geplaatst: 5 juli 2009 Geplaatst: 5 juli 2009 Origineel bericht van: Mister HaCk Pace 810 is gewoon een slechte HD decoder, deze heeft nooit goed gewerkt en zeker niet op het HDTV aanbod van CanalDigitaal De hardware was absoluut niet slecht, sterker nog, de beeldkwaliteit behoort tot de allerbeste die ik gezien heb. De software wat betreft CI module handling is inderdaad zwaar ruk. En Pace geeft al een een jaar geen ondersteuning (updates) meer en het zal er ook nooit meer komen, wat gewoon schandalig te noemen is. Pace heeft zich gestort op provider decoders (Sky-HD etc.) en zonder enige schaamte de stekker uit de consumenten support getrokken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen