Gast Ronaldinho- Geplaatst: 2 juli 2009 Geplaatst: 2 juli 2009 Britse politiehonden bezweken in hete auto Uitgegeven: 2 juli 2009 17:39 Laatst gewijzigd: 2 juli 2009 17:39 AMSTERDAM - Twee Britse politiehonden zijn dinsdag bezweken nadat ze in een auto in de brandend hete zon waren achtergelaten. De twee Duitse herders stierven in een auto op de parkeerplaats van het hoofdbureau van politie in Nottingham. In de schaduw liep de temperatuur op tot 29 graden Celsius. De politie zei niet hoe lang de honden in de auto hadden gezeten. Adjunct-hoofdcommissaris Peter Davies noemde de dood van de twee honden 'tragisch'. De dierenbescherming stelt een onderzoek in. De maximum straf voor het onnodig laten lijden van een dier is in Groot-Brittannië zes maanden gevangenisstraf of twintigduizend pond (23.380 euro). © Novum
klaas Geplaatst: 2 juli 2009 Geplaatst: 2 juli 2009 Het zal nu wel worden afgedaan met; foei! niet weer doen. Straf is alleen voor de burgers. Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo
Gast philisatter Geplaatst: 2 juli 2009 Geplaatst: 2 juli 2009 Origineel bericht van: Ronaldinho- Britse politiehonden bezweken in hete auto Uitgegeven: 2 juli 2009 17:39 Laatst gewijzigd: 2 juli 2009 17:39 AMSTERDAM - Twee Britse politiehonden zijn dinsdag bezweken nadat ze in een auto in de brandend hete zon waren achtergelaten. De twee Duitse herders stierven in een auto op de parkeerplaats van het hoofdbureau van politie in Nottingham. In de schaduw liep de temperatuur op tot 29 graden Celsius. De politie zei niet hoe lang de honden in de auto hadden gezeten. Adjunct-hoofdcommissaris Peter Davies noemde de dood van de twee honden 'tragisch'. De dierenbescherming stelt een onderzoek in. De maximum straf voor het onnodig laten lijden van een dier is in Groot-Brittannië zes maanden gevangenisstraf of twintigduizend pond (23.380 euro). © Novum Ongelooflijk!
leo1949 Geplaatst: 2 juli 2009 Geplaatst: 2 juli 2009 Als iemand zoiets doet zou ik gelijk de politie bellen die weten wel hoe ze zoiets moeten aanpakken. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Gast Ronaldinho- Geplaatst: 2 juli 2009 Geplaatst: 2 juli 2009 Euh... Maar dit was de politie!! En politie honden!!
leo1949 Geplaatst: 2 juli 2009 Geplaatst: 2 juli 2009 Ja daarom juist. Wat het een stel hondenkoppen daar die politie. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Gast hagar Geplaatst: 3 juli 2009 Geplaatst: 3 juli 2009 Ik las ergens dat een hond in een half uur kan sterven in een auto als de temperastuur rond de 30c is.
satvet Geplaatst: 3 juli 2009 Geplaatst: 3 juli 2009 Een hond heeft alleen zweetklieren tussen zijn tenen, niet echt effectief dus en kan verder alleen afkoelen door hijgen, wat bij hoge luchttemperatuur dus ook al weinig helpt. (door vochtverdamping nog altijd wel enig effect). Een hond zal dus aanmerkelijk eerder aan de hitte bezwijken dan een mens die over zijn hele lichaam zweetklieren heeft. En mens zal dus niet zo snel aan de hitte bezwijken, eerder aan uitdroging gevolgd door oververhitting.
Neptunus Geplaatst: 3 juli 2009 Geplaatst: 3 juli 2009 Breek me de bek niet open, wat de mens allemaal wel niet met dieren doet. Ik kan het allemaal niet aanzien! In dit geval is nog sprake van een ongeluk maar wat dacht je van dat vreselijke stierenvechten, het knuppelen van zeehondjes, mishandeling van de kinderboerderijdieren enz enz enz. Hiermee plaats de mens zich onderaan de rangorde der levende wezens. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
alx Geplaatst: 3 juli 2009 Geplaatst: 3 juli 2009 Ik hoop dat je het verschil weet tussen meelevende- en onmensen? Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen