boaz Geplaatst: 2 juli 2009 Geplaatst: 2 juli 2009 Als ik de standaard EPG in Pli gebruik via de rode knop en vervolgens via info de uitgebreide info oproep, krijg ik vaak geen info. Als ik dan op de zender ga staan en 1 of soms 2x opnieuw via info de opvraag doe, krijg ik wel de info. Betekent dat dat er nog ergens in instelling fout is? VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
Gast pieterg Geplaatst: 2 juli 2009 Geplaatst: 2 juli 2009 betekent dat de MHW geen details bevat, maar de now/next wel. De now/next is meestal gedetailleerder, dus heeft deze data prio over de mhw data. Duurt alleen even een paar seconden voor de now/next reader klaar is. Now/next ontvang je namelijk meestal slechts voor de actieve transponder, dus je moet er na zappen even op wachten.
boaz Geplaatst: 3 juli 2009 Auteur Geplaatst: 3 juli 2009 Ah, vandaar, weer wat geleerd. thanks. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen