Ga naar inhoud


wat een toestanden met die seca 3 kaart


Aanbevolen berichten

Heb vandaag ook die kaart gekregen seca 3 dan ben eens benieuwd ermee.

 

Want als ik al die topics hier erover lees dan draait dat allemaal niet zoals het met met updates enz.

 

Ik draai zelf hier intern een ubuntu zerver cccam 2.09 (geen wan)moet ik die nu updaten naar de laatste versie ? om de updates van de nieuwe kaart te krijgen .

 

1pm

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


met de nieuwe cccam lukt de update,

 

is inderdaad wel een schandaal die problemen,

dit kost klanten,..

maar ja, blijkbaar geraken ze maar niet af van hun rommel decoders & cam's, dat ze deze gangster praktijken hanteren..

DM 7020, gem 4.60, astra1,2,3 & 13° op Big Visiosat. TVV + CD abbo. Soon Visiosat 1.20M draaibaar!

TVV Full, Telesat Full, CD-NL Settopbox,..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lees hier veel dat,bij de nieuwe kaart, alleen cccam 2.11 updates doorlaat, heb al een tijd op een dream 7020Si, Mgcam131cs draaien en nog steeds updates binnen gekregen,nu tot 28-8-09 (beide data).

Op een dream 7025+ zijn nu alleen op 2 kaarten de managementdata doorgekomen tot 27-08, die andere blijven op 1-7

zowel met mgcam als cccam geen succes,en deze kaarten ook met de 7020 geen succes meer, zoals zo velen als ik zie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: 1pm
krijg hier op mijn db 7000 met de cccam 2.1.1 geen update ben eens benieuwd .

1pm

En zender voor zender zie ik nu de Nederlandse en Vlaamse transponders weer op slot gaan.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wanderer

en weer een nieuwe draad over de nieuwe seca kaart, het is me toch wat je kunt geen topic openslaan of het gaat maar over 1 ding....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: wanderer
en weer een nieuwe draad over de nieuwe seca kaart, het is me toch wat je kunt geen topic openslaan of het gaat maar over 1 ding....

Waarom maak je de zin niet af...? crazy

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: mapi
ik heb de CC cam 2.0.11 en heb gewoon een update gehad. dus niet de CC cam 2.1.1. maar de 2.0.11


Hier hetzelfde, op m'n hoofd en m'n client box. Maar wel ff anderhalve dag no go gehad (d.w.z.: alleen Ned 1, 2 en 3)

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...