Ga naar inhoud


wat een toestanden met die seca 3 kaart


Aanbevolen berichten

Dat werkt nog steeds, tenminste gedeeltelijk dan ik heb nog twee oude C+ kaarten (zwart met geel) en als die er in zit heb ik op mijn philips nog steeds beeld op ned 1,2,3 en natuurlijk veel FTA zenders.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: theparasol
Best mogelijk die hd kanalen zenden ze zuiver met seca3 codering uit, als je diablocam daar niet mee overweg kan is het zwart op je scherm.

Maar daar kun je CDS de schuld niet van geven, natuurlijk.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Het werkt niet nog steeds maar het werkt weer.
De vorige keer was in juli en nu in begin oktober zijn ze weer gedeeltelijk ongecodeerd.


Ik betwijfel dat,niet geheel ongecodeerd, maar wel met een oude seca2 kaart

immers mijn tantes nemen hun kaartje altijd mee naar Spanje als ze daar gaan overwinteren.
Ivm. de kaartwissel, welke zij nog niet hebben gehad, voor hun maar even gebeld met de vraag wanneer ze de nieuwe kaart krijgen zodat ze straks in Spanje niet zonder TV komen te zitten.
Het antwoord was, "het is nog niet bekend wanneer klanten met een basis abo een nieuwe kaart krijgen en er zijn op korte termijn ook geen plannen voor".
Wel werd geadviseerd om de ontvanger volgend jaar ook mee te nemen vanuit Spanje omdat de kans groot was dat daar eerst wat aan gewijzigd moest worden of dat die geheel niet meer zou werken met de nieuwe kaart.
Dus denk dat de Seca2 uitzendingen er nog wel een poosje zullen zijn.

suc6

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast youknowhoo

alleen de basis kanalen blijven werken en de 23.5 kanalen doen het al niet meer die heben maar een seca codering meer.

zo ver ik heb kunnen zien.

 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...