Ga naar inhoud


Outlook 2003 extra agenda - contactpersonen aanmaken


Jürgen

Aanbevolen berichten

Tot nu toe gebruikte mijn vrouw en ik gezamenlijk mijn agenda en contactpersonen die ik dan ook met onze beide mobiele Nokia telefoons synchroniseerde.

Nu maakt mijn vrouw steeds vaker bezwaar dat zij op haar telefoon steeds meer agenda-items en contactpersonen van mij ontvangt en zij de daaraan gekoppelde herinneringen als hinderlijk ondervindt.

Ik wil nu in Outlook 2003 één 2e agenda en contactpersonenlijst aanleggen die alleen voor mijn vrouw bestemd is en die zij via Nokia PC-Suite in haar mobiele telefoon kan uploaden.

Eerder heb ik ook al een poging gedaan om een 2e mailaccount voor haar aan te maken maar dan kreeg zij nog steeds mijn agenda en CP`s in haar GSM.

Ik zal toen vast wel iets verkeerd hebben gedaan en ga nu een 2e poging ondernemen.

Iemand een goed advies voor mij hoe ik dit het beste kan configureren.

 

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites


Een tweede profiel aanmaken.

 

In configuratie scherm (klassieke weergave)kun je naar e-mail gaan.

 

Kies profielen

 

Maak een nieuw profiel aan voor je vrouw

 

kies een voor Te openen profiel weergeven.

 

Als je outlook nu opstart moet je het profiel van je vrouw even goed instellen.

 

Alles is nu gescheiden van elkaar en als ze ook haar eigen email heeft is het helemaal makkelijk.

 

 

 

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...