beerns Geplaatst: 3 juli 2009 Geplaatst: 3 juli 2009 Hoi, als gevolg van een overlijdensgeval heb ik nu de beschikking over 2 verschillende seca 3 kaarten. Ik heb ook 2 ontvangers (nu dus) en wil eigenlijk op beide ontvangers wel beeld houden. Op mijn eigen kaartje zit sport 1 + basis en op het andere het kaartje alleen het basis pakket. Nu heb ik begrepen dat ik op mijn eigen kaartje voor 1euro het standaard pakket kan krijgen. Dat scheelt weer 9 euro p/mnd Nu staan beide kaartjes op 1 adres, maar op verschillende namen. Hoe kan ik dit het beste aanpakken nu er een prijsverhoging is voor het basis pakket en ik het zo kan opzeggen. Is dat verstandig (opzeggen) en dan de kaart registreren via zo'n formulier bij mijn eigen kaartje op of kan ik het beter anders aanpakken. Ik hoor graag jullie advies.
alx Geplaatst: 3 juli 2009 Geplaatst: 3 juli 2009 Bij overlijden vervallen de overeenkomsten, door overledene afgesloten. Dus kennisgeving van overlijden zou voldoende moeten zijn om de abo te laten vervallen. Kan op de andere abo de 1 euro kaart genomen kunnen worden. Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.
dream7020 Geplaatst: 3 juli 2009 Geplaatst: 3 juli 2009 maar er word wel € 29.95 overname kosten in rekening gebracht Vu Plus solo 4k Dreambox 8000 ssc Triax 88 multiblock 19-23-28-13 Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra
beerns Geplaatst: 3 juli 2009 Auteur Geplaatst: 3 juli 2009 ja juist. Zoiets had ik ook gelezen. Is er nog een alternatief dan?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen