grunnsat Geplaatst: 3 juli 2009 Geplaatst: 3 juli 2009 Je hebt hem waarschijnlijk al gezien. Papa vraagt aan zoontje van een jaar of 13 wat hij aan het doen is op de PC. Zoontje zegt dat hij bezig is met een werkstuk over zo'n poes zonder uhhh, over een kale poes. Hij tikt de zoekterm in, en krijgt inderdaad een pagina te zien over kale Sphynx katten, dankzij het mooie software pakketje op die PC. Andere jongetjes van 13 die dit pakket nog niet op de PC hebben gaan nu natuurlijk ook op zoek naar de 'kale poes', en vinden vele verwijzingen. Alleen gaan die over andere kale poezen, ook heel educatief voor jongetjes van 13. Hilarisch.
RVP Geplaatst: 3 juli 2009 Geplaatst: 3 juli 2009 O, ging die reclame over een Parental control pakketje ? Dat kon ik er niet uit op maken. Wel grappig.
Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 3 juli 2009 Geplaatst: 3 juli 2009 Toen ik een snotneus van 13 was had ik daar ook een "gezonde" belangstelling voor, alleen had je toen nog geen internet. Ik moet wel heel wat te kort gekomen zijn.
leo1949 Geplaatst: 3 juli 2009 Geplaatst: 3 juli 2009 Och die reclame gaat volgens mij deze nog maand van de buis. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
satvet Geplaatst: 3 juli 2009 Geplaatst: 3 juli 2009 Origineel bericht van: grunnsat Je hebt hem waarschijnlijk al gezien. Papa vraagt aan zoontje van een jaar of 13 wat hij aan het doen is op de PC. Zoontje zegt dat hij bezig is met een werkstuk over zo'n poes zonder uhhh, over een kale poes. Hij tikt de zoekterm in, en krijgt inderdaad een pagina te zien over kale Sphynx katten, dankzij het mooie software pakketje op die PC. Andere jongetjes van 13 die dit pakket nog niet op de PC hebben gaan nu natuurlijk ook op zoek naar de 'kale poes', en vinden vele verwijzingen. Alleen gaan die over andere kale poezen, ook heel educatief voor jongetjes van 13. Hilarisch. Gezien en gelijk even geprobeerd, zonder filter ging de tweede of derde link ook al over de sphinx kat, dus......
D.Quijote Geplaatst: 3 juli 2009 Geplaatst: 3 juli 2009 Citaat: Gezien en gelijk even geprobeerd, zonder filter ging de tweede of derde link ook al over de sphinx kat, dus...... En gelijk daarna je geschiedenis map gewist zeker. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Johan45 Geplaatst: 3 juli 2009 Geplaatst: 3 juli 2009 De reclame spot is ook te zien op YouTube. Even googelen op "Gezond Internet Voor Kinderen" Vult u rustig aan !!!
Tonskidutch Geplaatst: 3 juli 2009 Geplaatst: 3 juli 2009 nu ja, Hilarisch voor ons misschien ja totdat je beseft, dat de makers van zo'n parental control proggie nu hun eigen marktsegment maken jongens van 13 en of jonger/ouder ga vooral eens kale poes in google invoeren dan zullen massa's ouders wel moeten reageren dus kopen of vinden jullie dat dergelijke sites (gevonden met een zoek machine) door PC beheerders of internet providers moeten worden geblokkeerd, zonder die commerciele proggies? natuurlijk kun je zelf heel veel uit sluiten met de juiste kennis maar o wee die arme vaders en moeders die die kennis niet hebben. ciao A Forest The Cure
satvet Geplaatst: 3 juli 2009 Geplaatst: 3 juli 2009 Origineel bericht van: D.Quijote Citaat: Gezien en gelijk even geprobeerd, zonder filter ging de tweede of derde link ook al over de sphinx kat, dus...... En gelijk daarna je geschiedenis map gewist zeker. Salu2, D.Quijote Waarom? Een dierenarts mag toch rustig (scolar)googlelen op kale poezen? Kale poezen leveren een substantieel deel van het inkomen op hoor!
grunnsat Geplaatst: 3 juli 2009 Auteur Geplaatst: 3 juli 2009 Origineel bericht van: Tonskidutch jongens van 13 en of jonger/ouder ga vooral eens kale poes in google invoeren dan zullen massa's ouders wel moeten reageren dus kopen Als je als ouder helemaal in de stress schiet als blijkt dat zoonlief ook in de andere kale poezen geïnteresseerd is, dan heb je zelf een probleem. Het is heel natuurlijk dat jongens van die leeftijd daar belangstelling voor hebben, ze zijn geslachtsrijp en de hormonen gieren door hun lichaam. Daarop panisch gaan reageren met filters maakt de zaak er alleen maar erger op. Begripvol begeleiden en uitleggen is heel wat slimmer. Er is tenslotte toch een goede reden dat bij het Joodse geloof een jongen op zijn 13e verjaardag volwassen wordt. Citaat: of vinden jullie dat dergelijke sites (gevonden met een zoek machine) door PC beheerders of internet providers moeten worden geblokkeerd, zonder die commerciele proggies? natuurlijk kun je zelf heel veel uit sluiten met de juiste kennis maar o wee die arme vaders en moeders die die kennis niet hebben. ciao Dan moeten die ouders maar opgroeien. Voordat je het weet hebben we hiet Anglo Saksische toestanden. Niet praten over sex, geen sex voor het huwelijk, maar wel de wereld aan tiener moeders. Nee dank je.
Tonskidutch Geplaatst: 3 juli 2009 Geplaatst: 3 juli 2009 ben ik met je eens... uitleg en ophelderen (voorlichting) maar mijn stelling was dus... anders. die reclameclub schept problemen. ik heb geen probleem, hoeveel natte mutsen er ook te vinden zijn. reclame (als het daar over gaat) mag toch niet uitlokken...? dat is zelfs zeer recent ivm geld en lenen (voor je nieuwe AUto) een nieuwe wetgeving inmiddels. ciao A Forest The Cure
JosFop4Sat Geplaatst: 3 juli 2009 Geplaatst: 3 juli 2009 De doelgroep bestaat uit bewoners van de "Bible-belt", wat ik wel raar vind. Zij kijken immers geen televisie, maar hebben wel (soms gesloten) internet.Die groep bereik je dus niet. Het kaarsje zal vanzelf uitwaaien. You can never solve a problem on the level on which it was createdGroeten, JosVU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3
leo1949 Geplaatst: 3 juli 2009 Geplaatst: 3 juli 2009 Zoiets noemen ze: ------------------- >>> INTRANET <<< Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen