Ga naar inhoud


Tom Coke naar de Tour.


pollebru

Aanbevolen berichten


Citaat:
Ik vind het wel krom allemaal. Boonen mag dan wel weer mee maar een Thomas Dekker dan weer niet.


Is heel simpel Thomas Dekker werd in 2007 betrapt op het gebruik van epo en dit is doping.
Tom Boonen heeft "schijnbaar" even wat cocaine opgesnoven en dit is bij mijn weten geen doping.
Verder is uitgewezen dat Tom Boonen, zij het bewust of onbewust cocaine heeft gesnoven. Ik citeer : Volgens de Franse toxicoloog Pascal Kintz zou de hoeveelheid cocaïne zo miniem geweest zijn dat Boonen enkel "onrechtstreeks" met de drugs in contact gekomen is. Hij zou zeker "niet bewust gesnoven hebben
Dus in deze zin valt het woord drugsgebruik en niet het woord doping.

Moesten ze een alcoholcontrole uitvoeren op het tourpeleton buiten competitie dan hangen er zeker de helft eraan . En bij mijn weten is alcohol geen doping maar een drug.Alcohol wordt vanwege de fysiek verslavende eigenschappen ook wel tot de harddrugs gerekend.

Dus "moest" Tom Boonen nu eventjes hebben gesnoven , so what .

Santé smile

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dat ze het hele circus gewoon "Tour de dope" moeten noemen. Ieder jaar zijn er weer doping schandalen.

 

-- Alle wijzen komen uit het oosten --

-- En de rest is er gebleven --

 

 

VU+ duo + Dreambox 7025s + Dreambox 7000s + Dreambox 500s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ja simpel.

 

Thomas Dekker werd in 2007 dus niet betrapt toen werd er namelijk niets gevonden. Aangezien er twijfels waren hebben ze een buisje van 2007 aan nieuwe onderzoeksmethoden onderworpen welke wel een positief ( voor Dekker negatief ) resultaat opleverde. Als de UCI dan toch 1 lijn wil trekken moeten ze wat mij betreft al die oude buisjes met urine maar gaan controleren.

 

Wat betreft het gebruik van coke ik vraag mij af of een wielrenner daar überhaupt wel baat bij zou hebben. Ik denk niet dat ie daardoor sneller gaat rijden in tegenstelling tot amfetamine.

 

Tom Boonen stond zeker naast een snuiver toen een windvlaag de coke zijn richting opblies ( wat een zwets ) ik hoop dat Tom er maar van genoten heeft want ik zit er niet mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je wel een enorm punt hoor. Ik persoonlijk vind ook dat je niet na twee jaar moet komen opdraven met buisjes van toen. Misschien heeft het voor Thomas Dekker allemaal te maken met een complot. Want in 2007 reed hij voor Rabobank en nu voor Lotto-Silence , dus ieder zijn gedacht hierover. Enkel vind ik het spijtig dat men zulke talenten echt kraakt .

 

Ik volg reeds jaren de wielersport en ben zelf renner geweest met een van de grote kampioenen uit Belgie ( met wereldtitels bij de elite ) en wat die binnenkipte tijdens de laatste bevoorrading is onvoorstelbaar.Enne het was iets vloeibaar. whistle

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...