tosca Geplaatst: 3 juli 2009 Geplaatst: 3 juli 2009 Is het mogelijk om mijn dreambox DM 7000 draadloos op het internet te krijgen, dan hoef ik geen draden door het huis te trekken. Vast weer bedankt voor jullie antwoorden en hulp Groeten Aad
hemertje Geplaatst: 3 juli 2009 Geplaatst: 3 juli 2009 Origineel bericht van: tosca Is het mogelijk om mijn dreambox DM 7000 draadloos op het internet te krijgen, dan hoef ik geen draden door het huis te trekken. Vast weer bedankt voor jullie antwoorden en hulp Groeten Aad je dient dan gebruik te maken van een externe wifi game-adapter en die aansluiten op je netwerkaansluiting van je box DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
peterksr Geplaatst: 3 juli 2009 Geplaatst: 3 juli 2009 ik spreek uit ervaring dat dit prima werkt even je router laten zoeken en klaar is klara. heb zelf een linksys wirless G adaptor word hier nog wel eens in de te koop sectie aangeboden. gr peter 1 maal VU+ DUO +
Cornelia Geplaatst: 3 juli 2009 Geplaatst: 3 juli 2009 Een adaptor over het lichtnet is ook een goed alternatief. Sweex heeft een setje van 85 MBit voor niet te veel euro's. Werkt bij mij al meer dan een jaar perfect. DM800SE - DM500HD - Triax 78 cm - Rotor - OpenPli - CCcam
tosca Geplaatst: 6 juli 2009 Auteur Geplaatst: 6 juli 2009 hoi ,ik heb een usb adapter gekocht van het merk linksys ,kan ik die gebruiken? En hoe moet ik dat op de dreambox instellen dat hij me router vind? groeten Aad
Erik Slagter Geplaatst: 6 juli 2009 Geplaatst: 6 juli 2009 Origineel bericht van: hemertje je dient dan gebruik te maken van een externe wifi game-adapter en die aansluiten op je netwerkaansluiting van je box Soms worden ze ook wel "wireless bridge" genoemd en veel wireless access point kun je hier ook voor gebruiken, mits die een "wireless bridge" mode heeft. DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen