jvd1971 Geplaatst: 3 juli 2009 Geplaatst: 3 juli 2009 Vanmiddag PC aangezet. Deze geeft aan dat deze geen IP adres ontvangt. Geprobeerd te herstellen, niet gelukt. 3 dreamboxen in netwerk krijgen allemaal een IP adres. Vervolgens laptop aan UTP kabel gehangen, deze krijgt gewoon een ip adres. Dus aan de kabel ligt het niet. Alles weer aan de pc gedaan, krijg ip adres 169.254.xxx.xxx. Dit betekent dat de DHCP client geen contact krijgt met de DHCP server in het netwerk. Zou de netwerk kaart defect zijn ???? Iemand een idee..ik kom er niet meer uit
jvd1971 Geplaatst: 3 juli 2009 Auteur Geplaatst: 3 juli 2009 Ipconfig / release gedaan. Netwerk kaart opnieuw geinstalleerd. PC en speedtouch modem uitgeschakeld. Als eerste Speedtouch modem ingeschakeld. Vervolgens na 3 minuten de PC ingeschakeld...en ja hoor weer internet.
JohnO Geplaatst: 6 juli 2009 Geplaatst: 6 juli 2009 puur een provider probleem Ziggo tijdelijk uit de lucht aan het ip 169 te zien? Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
winwiz Geplaatst: 6 juli 2009 Geplaatst: 6 juli 2009 Origineel bericht van: JohnO puur een provider probleem Ziggo tijdelijk uit de lucht aan het ip 169 te zien? Ziggo en Speedtouch?, denk het niet... maar het werkt weer. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen