Ga naar inhoud


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vanmiddag PC aangezet. Deze geeft aan dat deze geen IP adres ontvangt. Geprobeerd te herstellen, niet gelukt. 3 dreamboxen in netwerk krijgen allemaal een IP adres. Vervolgens laptop aan UTP kabel gehangen, deze krijgt gewoon een ip adres. Dus aan de kabel ligt het niet. Alles weer aan de pc gedaan, krijg ip adres 169.254.xxx.xxx. Dit betekent dat de DHCP client geen contact krijgt met de DHCP server in het netwerk. Zou de netwerk kaart defect zijn ????

 

Iemand een idee..ik kom er niet meer uit


Geplaatst:

Ipconfig / release gedaan. Netwerk kaart opnieuw geinstalleerd. PC en speedtouch modem uitgeschakeld. Als eerste Speedtouch modem ingeschakeld. Vervolgens na 3 minuten de PC ingeschakeld...en ja hoor weer internet.

 

 

Geplaatst:

puur een provider probleem

 

Ziggo tijdelijk uit de lucht aan het ip 169 te zien?

Groet,

 

John

 

52,44 Noord 6,53 Oost

Emmen

Drenthe

Nederland

 

 

 

 

Geplaatst:
Origineel bericht van: JohnO
puur een provider probleem

Ziggo tijdelijk uit de lucht aan het ip 169 te zien?


Ziggo en Speedtouch?, denk het niet... maar het werkt weer.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...