Ga naar inhoud


Topic voor bizar nieuws


leo1949

Aanbevolen berichten

Toch eens met Google Earth gekeken.

Het verdrijvingsvlak is 110 meter lang en dat klopt wel zo'n beetje.

Van het laatste bosje tot het einde van het verdrijvingsvlak is 200 meter.

Vanaf het bosje tot verdrijvingsvlak is dus 90 meter.

De vrachtwagen komt bij het bosje met de cabine op de linker weghelft aan.

De achterkant zit nog op de rechter rijbaan.

Op 80 meter zal de hele vrachtwagen pas op de linker baan zitten.

De auto achter de vrachtwagen komt ook op 80 meter van de agent op de linker baan want hij blijft in het zelfde spoor.

Dus als de gele auto op een meter of 10 van zijn voorganger af zit ziet hij de agent pas op 90 meter.

Links onderaan staat de legenda voor de afstand.

a7.JPG

 

post-8198-1318260417,4236_thumb.jpg

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 306
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Moderator

120Km per uur is ongeveer 35 meter per seconde, dus...

 

Kansloos!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Houdt dan ook eens de tijd in de gaten dat het duurt dat die auto's er over doen om die afstand af te leggen.

Die vrachtwagen reed beslist geen 120 km/uur.

Toen de vrachtwagen naar links ging op seconde 23 van de film moet er toch een lampje bij mensen zijn gaan branden.

Als ervaren gele Seat automobilist moet je dan weten, er staat iets te gebeuren waarbij ik moet afremmen want die vrachtwagen rijdt hooguit 90 km/uur en er moet iets zijn wat langzamer is nog dan die vrachtwagen.

Er waren toen nog 7 seconden over tot impact. (aanrijding gebeurt na seconde 30 van de film)

Bij 90km/uur wordt er dan 175 meter afgelegd.(25m/sec)

Bij 120km/uur wordt er dan 233 meter afgelegd.(33,33m/sec)

 

In seconde 26 kunnen wij met zekerheid vaststellen dat de auto die voor de gele Seat reed op de linkerbaan was aan gekomen.

Een beetje automobilist weet ook wat er voor zijn voorganger gebeurt, maar nu is er zéker vrij zicht tot aan de agent.

Bij 90 km/uur was er nog een afstand van 4sec x 25m = 100 meter over.

Bij 120 km/uur nog 4 x 33,33 =133 meter.

 

Dat is de afstand zonder gas loslaten tot je de agent raakt.

 

Je moet dan toch behoorlijk poep in de ogen hebben of de andere kant uitkijken om het opstakel niet te zien.

4 seconden is tijd genoeg om allerlei oplossingen te bedenken.

Tel eens rustig één en twintig, twee en twintig, drie en twintig, vier en twintig en merk hoeveel tijd 4 seconden eigenlijk is.

Wie dan nog zegt geen schijn van kans moet eens ernstig gaan twijfelen aan zijn eigen vermogen om nog auto te rijden. shocked

Link naar reactie
Delen op andere sites

@leo

Er is vanaf het viaduct gefilmd dus ik ben bang dat je de verkeerde weghelft hebt gescand.

En de foto's van GoogleEarth zijn enkele jaren oud dus je kunt niet van bosjes en bomen uitgaan die er toen en nu staan.

Jammer dat de matrixborden er toen nog niet stonden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee Satcat er is nog een viaduct over de snelweg, Wijzend:

 

Google Earth

 

Gezien het dichtsbijzijnde ziekenhuis ook in zuidelijke richting is, lijkt het mij voor de hand liggend dat de ambulance niet richting de afsluitdijk gaat.

Groeten Thomas

 

Rule #1 Good computers don't go down.

Rule #2 There is no such thing as a good computer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Als dit handelen is zoals in het opleiding boekje staat van een motor agent dan is die bladzijde volgende week uit het boekje verdwenen mag ik hopen.
Zo houden we geen agenten meer over ...
Hoe vaker ik er naar kijk hoe meer ik het een kamikase actie ga vinden.


Klopt Johan, er is niet volgens voorgeschreven procedures gehandeld.

De agent mag niet stomweg midden op de weg gaan staan, allereerst moet hij in het geheel de situatie kunnen overzien.

Natuurlijk is er ook niet echt opgelet door de mede weggebruikers, maar dat neemt niet weg dat de agent de oorzaak is van het ongeval. Hoe treurig ook.....

digipaps

 

"I'm not a complete idiot, some parts are missing"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Digipaps
Origineel bericht van: Johan45
Als dit handelen is zoals in het opleiding boekje staat van een motor agent dan is die bladzijde volgende week uit het boekje verdwenen mag ik hopen.
Zo houden we geen agenten meer over ...
Hoe vaker ik er naar kijk hoe meer ik het een kamikase actie ga vinden.


Klopt Johan, er is niet volgens voorgeschreven procedures gehandeld.

De agent mag niet stomweg midden op de weg gaan staan, allereerst moet hij in het geheel de situatie kunnen overzien.

Natuurlijk is er ook niet echt opgelet door de mede weggebruikers, maar dat neemt niet weg dat de agent de oor
zaak is van het ongeval. Hoe treurig ook.....

Nou ik ben wel benieuwd wat de procedure dan wel is ...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien heb je het gezien in het filmpje, maar de ambulance werd vooraf gegaan door twee motor agenten.

Die rijden de snelweg op en voegen dus makkelijk in en al helemaal met zwaailicht en sirene.

Lijkt me een procedure uit het boekje en in ieder geval minder gevaarlijk voor alle betrokkenen, agenten en weggebruikers dus ...

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al vaker meegemaakt dat de politie onverantwoord

op de autosnelweg rijden.

Ik heb al een paar keer meegemaakt dat ze als idioten

rechts inhalen en snijden als je van baan wisselen (zonder

richting aan te geven) om alleen maar auto's te betrappen

of ze geen gordel om hebben of niet handfree aan het bellen zijn.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Marco275
Origineel bericht van: Digipaps

Klopt Johan, er is niet volgens voorgeschreven procedures gehandeld.


Nu kun je deze stellige bewering vast ook onderbouwen en voorzien van het een en ander aan documentatie.


Je hoeft er niet voor doorgeleerd te hebben om te beweren dat dit niet geheel volgens de procedures is gegaan...toch..

Of wilde je zeggen dat elke motoragent zich zomaar voor elke auto mag gaan gooien..

Zoals gesteld,
1) hij mag het overige verkeer niet in gevaar brengen.
2) in dit geval dus eerst via de vluchtstrook het verkeer manen snelheid te minderen..
3) zorgen voor een volledig overzicht betreffende de verkeerssituatie.
4) een overijverige actie omdat ook de ambulance vooraf gegaan werd door motoragenten.

Zo kan ik nog wel even doorgaan denk ik.

digipaps

 

"I'm not a complete idiot, some parts are missing"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Digipaps
Origineel bericht van: Marco275
Origineel bericht van: Digipaps

Klopt Johan, er is niet volgens voorgeschreven procedures gehandeld.


Nu kun je deze stellige bewering vast ook onderbouwen en voorzien van het een en ander aan documentatie.


Je hoeft er niet voor doorgeleerd te hebben om te beweren dat dit niet geheel volgens de procedures is gegaan...toch..

Of wilde je zeggen dat elke motoragent zich zomaar voor elke auto mag gaan gooien..

Zoals gesteld,
1) hij mag het overige verkeer niet in gevaar brengen.
2) in dit geval dus eerst via de vluchtstrook het verkeer manen snelheid te minderen..
3) zorgen voor een volledig overzicht betreffende de verkeerssituatie.
4) een overijverige actie omdat ook de ambulance vooraf gegaan werd door motoragenten.

Zo kan ik nog wel even doorgaan denk ik.


Dus jouw bewering komt gewoon uit je grote duim?, Je laat overkomen dat jij de procedure wel kent...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...