Ga naar inhoud


Topic voor bizar nieuws


leo1949

Aanbevolen berichten


  • Reacties 306
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Neptunus
Waarom leidt zo'n discussie vrijwel altijd tot ruzie en gekissebis? confused


Dont ask me..

Ik denk dat ik toch redelijke duidelijk ben geweest in mijn mening..dat een ander het daar niet mee eens is..tja...dat mag.
Maar het gaat hier om iemand die niet in staat is goed te lezen wat er is geschreven..en dat blijft moeilijk.

Overigens vind ik dit geen ruzie hoor, slechts een verschil van inzicht.

digipaps

 

"I'm not a complete idiot, some parts are missing"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij komt dat omdat bepaalde figuren hun mening als waar doen overkomen, terwijl deze is gebaseerd op eigen inzicht. Een voorbeeld: Je mag een inbreker een flink pak slaag geven, logisch hij breekt immers in!. NIET dus, dat mag NIET. Dus niet alles wat logisch lijkt, is het ook. Als je dan vraagt naar feiten gaan ze zich in alle bochten wringen om toch gelijk te krijgen. LEZEN, ik vroeg om de standaard procedure, niet om een zelf verzonnen procedure. Vervolgens gaan zulke personen vertellen dat iemand dom is of niet goed leest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Digipaps
@soktic...

een knuffel

En een nieuw bizar onderwerp.
Meisje van 1 jaar zwanger

Stomverbaasde doktoren hebben ontdekt dat een eenjarig meisje een baby in haar buik heeft.
De ouders van de kleine Kang Mengru uit China brachten hun dochter naar de dokter omdat haar buik maar
bleef groeien. Na een scan in het ziekenhuis bleek dat er een foetus groeit in de buik van de dreumes.
Doktoren denken dat het gaat om de tweelingzus van het meisje.
Binnenkort wordt de baby operatief verwijderd.


zwanger.jpg

post-8198-1318260420,4046_thumb.jpg

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: leo1949

Stomverbaasde doktoren hebben ontdekt dat een eenjarig meisje een baby in haar buik heeft.
Na een scan in het ziekenhuis bleek dat er een foetus groeit in de buik van de dreumes.
Doktoren denken dat het gaat om de tweelingzus van het meisje.
Binnenkort wordt de baby operatief verwijderd.


zwanger.jpg



Volgens mij een broodje aap verhaal.

Als het echt de tweelingzus zou zijn dan was die (steeds) even oud en ongeveer even groot (geweest) als het meisje van 1 jaar.
Een foetus die ongeveer 1 jaar wacht alvorens verder te gaan groeien daar geloof ik niet zo in.


Met vriendelijke groeten wink

sattaz
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is een behoorlijke ballon die daar op dat meisje zit. Lijkt mij ook sterk dat dat haar eigen buik is anders was het m.i. al kapot gegaan en dan die lach van het meisje daarbij.Toen mijn vrouw hoogzwanger was van onze tweeling keek ze niet vrolijk meer ze verrekte af en toe van de pijn en dan was haar buik in verhouding lang niet zo opgezet als bij dit meisje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zie ook de officiële http://pigeonrace2009.co.za/ website!!!

 

 

Postduif in Zuid-Afrika sneller dan ADSL!

 

Nieuwe methodes zijn niet altijd sneller, zo heeft een Zuid-Afrikaanse postduif bewezen. Gebleken is dat de duif informatie nog altijd sneller kan afleveren dan een breedbandverbinding.

 

Winston de duif werd de lucht ingestuurd met een geheugenkaart met daarop 4 gigabyte aan data. Hij moest de informatie bijna 100 kilometer verderop afleveren.

 

De elf maanden oude vogel deed daar één uur en acht minuten over. In dezelfde tijdsspanne kwam via het internet slechts vier procent van de informatie aan. En dat terwijl gebruik werd gemaakt van de verbinding van de grootste provider in Zuid-Afrika, Telkom.

 

Een uur nadat Winston was aangekomen, was uiteindelijk ook de informatie via internet binnen.

 

 

Honderden Zuid-Afrikanen volgden de race op Facebook en Twitter.

 

Suggesties

Telkom is niet zo blij met de gratis publiciteit. De provider vindt dat het niet verantwoordelijk kan worden gehouden voor de langzame breedbandverbinding bij het IT-bedrijf.

 

"We hebben in het verleden meerdere suggesties aan de klant gedaan om één en ander sneller te maken, maar daar is tot op heden niets mee gedaan", zei Troy Hector van Telkom

 

Bron >>Nos Journaal<<

 

Het wachten is nu op een vergelijkende test tussen DVB-S en een geheugenkaartje gemonteerd op een vuurpijl.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Scherp gedacht!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ARD1 Brisant (nu)

 

man van 200kg krijgt hartaanval

noodarts belt ambulance / nooddienst en brandweer nooddienst

 

duurt 40 minuten totdat een zwaar transport ambulance en takelwagen hem naar ziekenhuis brengt

 

klaagt nu in het interview over het feit dat het nogmaals 40 minuten duurde om een geschikt ziekenhuis te vinden, daar normale ziekenhuisbedden enkel tot 190 kilo belast mogen worden.

 

hij moet met drie verplegers worden "omgekeerd" in dat ziekenhuis bed

 

Tja je zult maar 5 hoog wonen.

ciao

 

No Blue Skies

Lloyd Cole

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze race is een leuke praktijktest van hetgeen Prof Andrew S. Tanenbaum in zijn boek 'Computer Networks' uit 1981 schrijft als oefening om de transmissiesnelheid te berekenen. Dan begrijp je meteen dat het rondrijden van een stapel backup tapes het vaak nog wint van versturen via een datalijntje.... :-)

 

Oefening over Bernie de Sint-Bernard met computertapes in plaats van brandy

 

 

 

Origineel bericht van: ceesv
Zie ook de officiële http://pigeonrace2009.co.za/ website!!!

 

Postduif in Zuid-Afrika sneller dan ADSL!

 

 

Het wachten is nu op een vergelijkende test tussen DVB-S en een geheugenkaartje gemonteerd op een vuurpijl.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tonskidutch
ARD1 Brisant (nu)

man van 200kg krijgt hartaanval
noodarts belt ambulance / nooddienst en brandweer nooddienst

duurt 40 minuten totdat een zwaar transport ambulance en takelwagen hem naar ziekenhuis brengt

klaagt nu in het interview over het feit dat het nogmaals 40 minuten duurde om een geschikt ziekenhuis te vinden, daar normale ziekenhuisbedden enkel tot 190 kilo belast mogen worden.

hij moet met drie verplegers worden "omgekeerd" in dat ziekenhuis bed

Tja je zult maar 5 hoog wonen.
ciao


Als je je gewicht tot 200 kilo laat oplopen kun je weten dat je buiten de reguliere mogelijkheden valt en moet je niet klagen. Ik ga er van uit dat die hulpverleners gewoon hun uiterste best hebben gedaan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

200kgs?

Er zijn oorzaken buiten eten.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...